snap er niks meer van

Discussion in 'Zwanger worden' started by trotsemama2008, Aug 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. trotsemama2008

Jun 6, 2011
    86
    0
    0
    Ik ben in Januari dit jaar gestopt met de pil, omdat ik de hormonen niet meer kon verdragen.
    Het heeft de eerste keer 41 dagen geduurd voor de duivels eindelijk doorbraken, daarna keurig rond de 31/32 dagen, 12 juli werd ik uiteindelijk pas na 37 dagen ongesteld dat was het langst vanaf de eerste keer.
    Ik heb alle dagen bij elkaar opgeteld en dat gedeeld door het aantal keren dat ik het ben geworden, ik kom dus gemiddeld op een cyclus van 35 dagen.
    Mijn man en ik gebruiken condooms, (soms doet ie m pas laat om), ik zit nu op dag 38 en heb nog geen spoor van ongesteldheid gezien heb verder ook geen symptomen die wijzen op een eventuele zwangerschap (al zou ik het van mij wel mogen;))ik durf ook niet te testen omdat ik bang ben dat hij negatief is, zou ik nog even af moeten wachten tot ik weer op dag 41 zit, of zal ik al beginnen met een test?
    Iemand advies?

groetjes

2. ladyjade

ladyjade Actief lid

Jun 24, 2011
    199
    0
    0
    hmm als eigenaar van een vreemde cyclus zou ik zeggen, doe wat uw gevoel zegt, als je denkt ff testen, wrm niet. natuurlijk is het vervelend als dit negatief blijkt te zijn, maar uiteindelijk als je er ff bij stil staat (zie je vaak op tv die programma's) er zijn nog mensen zwanger zonder symtonen, of waarbij dat ze denken oh ff last van maandstonden die niet door komen etc. ik zou gewoon testen, dan weet je het antw. dan moet je u niet zitten pijnigen en twijfelen, en kun je u terug op andere dingen concentreren! en is het positief dan kun je meteen kijken voor bvb afspraak of vitaminen etc.

Maar ik duim voor u!!

knuf

3. trotsemama2008

Jun 6, 2011
    86
    0
    0
    Dank u, mijn gevoel zegt wacht nog even af, tot na dit weekend, mocht ik het dan nog niet zijn dan doe ik een test, is verschrikkelijk dat wachten haha, en misschien doe ik het toch eerder maar wacht in elk geval vandaag nog af:$

4. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

Oct 27, 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    haha twijfel twijfel... Mijn ervaring is dat testen alleen zekerheid zal geven als ie positief is. Als de test negatief was bleef de twijfel bij mij tot ik ongesteld was. Dan pas wist ik het zeker. Ik zou toch gewoon testen, als ie positief is is het goed. Als ie negatief is twijfel je verder en wacht je je ongi af. Succes!

5. trotsemama2008

Jun 6, 2011
    86
    0
    0
    Ja idd twijfel twijfel haha elke ochtend als ik opsta sprint ik naar het toilet misschien dat het erdoor is maar nee hoor helemaal niks, zit nu op dag 39, de allereerste maandstonden na de pilstop duurde 41 dagen dus het kan nog vandaar dat ik het liefst toch wacht tot ik op dag 41 zit, al vind ik dat wel een erg lange cyclus voor mijn doen maar ik lees toch dat er meer vrouwen zijn met zon lange cyclus en zelfs nog langer, dat zet me dan erg in twijfel om een test te doen vooral omdat ik verder ook geen zwangerschapssymtomen heb, ja 1 al weet ik niet of dat een zwangerschapssymtoom is: ik kan zeer moeilijk in slaap komen ondanks dat ik doodmoe ben en s ochtends ben ik klaarwakker, nog maar even in twijfel zitten dus:(

6. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ik zou gewoon testen. Het is wat mijn voorgangsters al aangeven. Je moet aan vitamine ed. Als je wacht tot 41 dagen, zou je al met meer dan 1 week over je gemiddelde langste cyclus heen zijn toch? Dan lijkt het me beter gelijk te starten aan folium enzo.

Ik hoop voor je mee! Laat je nog wat weten? Su6!

7. trotsemama2008

Jun 6, 2011
    86
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties, na dit weekend weet ik meer (hoop ik), ik laat het wel even weten, thnx ladies;)

8. trotsemama2008

Jun 6, 2011
    86
    0
    0
    @sweet lilly, ik las over jullie tese onderzoek, ik wou jullie even succes wensen en moge er goed nieuws uitkomen, ik lees heel veel op deze site en het is soms echt niet eerlijk hoelang sommige stellen moeten wachten om zwanger te worden, wens jullie veel vruchtbare eitjes toe,
    liefs

9. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

Oct 27, 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @Trotsemama; dank je meid! Dit zijn nog eens lieve reacties :D

10. trotsemama2008

Jun 6, 2011
    86
    0
    0
    Nou heb vanochtend een testje gedaan die van kv 2 voor 5,00,
    zoals ik al dacht negatief:(nou dus nog maar ff afwachten, misschien te vroeg getest, of een cyclus over geslagen, test als ik t volgende week nog niet ben, nog wel een keer

Share This Page