weet je wat ik denk, hij heeft 1 paar schoenen verkocht em opgestuurd gehad en door 2 mensen betaald gekregen doe lekker aangifte! zn ouders zijn aansprakelijk!
Je moet je geld terug eisen. En bij marktplaats een melding maken van oplichting maar die doen daar helaas niet veel mee. Heb het zelf eens gehad met een jas daar, ik checkte het mailadres en kwam gelijk uit bij een link van marktplaats/opgelicht. Toen ik daarvan melding maakte bij mp, schreven ze doodleuk terug dat er van meerdere bieders een klacht moet komen, anders doen ze niks Terwijl die andere bieders dus voor je neus worden opgelicht en je kunt ze niet waarschuwen. Hoop voor je dat je je schoenen nog krijgt of je geld terug, succes!
Maak even een printscreen van de advertentie, straks verwijderd hij hem en ben je de advertentie kwijt
Inderdaad, ik heb ook eens gezeik gehad met MP en gelijk een printscreen gemaakt voor die advertentie verwijderd was. Ging over iets wat in 'nieuwstaat' was omschreven, terwijl het dat echt niet was. Dit ging dan niet om zo'n heel groot bedrag, maar het gaat mij om het principe. Zat zelfs een scheurtje in de stof, wat ik volgens die vrouw er met mijn nagels zelf in zou hebben gemaakt . Helaas doet MP bar weinig, maar ik heb er wel een melding van gemaakt. Als er meerdere meldingen binnenkomen met die naam, kunnen er stappen ondernomen worden.
Ik krijg woensdag alsnog (een ander paar???) schoenen binnen. Hij gaat ze morgen aangetekend verzenden zegt hij. Dus ik wacht morgen eerst de track en trace code af en laat jullie woensdag weten of ik ze nou wel binnen heb. Ik kon ook m,n geld terug krijgen maar daar heb ik in de winkel nog steeds geen nieuw paar voor dus wou hem deze kans geven. Maar wel onder de voorwaarde dat ik ze dan ook woensdag binnen heb. Hij wou ze ook al vandaag posten maar wou zelf morgen, omdat ik woensdag de hele dag thuis ben en zo zeker weet dat het daar niet mis op kan gaan.
Dat een minderjarige dit kan doen zeg..... Ik hoop dat je ze inderdaad woensdag krijgt! *komt vast omdat je hem opgesnord hebt*
Heb hem ook flink uitgescholden en lopen dreigen met de politie en dat ik z,n ouders ging bellen laat het jullie weten
Heb je het nog niet??? pfff! Tja wanbetalers e.d. vind je zo via hyves en dan zie je ook zo dat je niet de enige bent die nog geld van hem krijgt... alleen is het bij jou andersom! als hij nog een advertentie heeft misschien het willen ophalen voor zn adres? of zn bank inlichten heb geen idee wat je verder kan doen...zn ouders bellen?:d
denk voor 90 % kans dat je ze niet binnen krijgt, dus nog 10 % geef ik hem hij denkt mooi wat extra tijd!
Heb van de nieuwe schoenen een track en trace code gehad... die het niet doet! Zou die het nog gaan doen? Weet niet hoelang zoiets duurd?
Duurt meestal tot 19.00 voordat hij werkt Bij mij iig nooit voor 18.00 want dan zijn de pakketten nog niet opgehaald door TNT bij het postkantoor
durrt idd altijd even voordat die code het doet, meestal na 19uur idd... succes en hoop dat je ze binnenkrijgt,denk het eigenlijk wle nu..