Hopelijk krijg jij je schoenen vandaag.. Toch vind ik het knap dat je het er nog een keer op waagde om hem de schoenen op te laten sturen. Ik had echt mn geld teruggevraagd en verder gekeken.
nou hoop dat ze dan maar goed bevallen ihih en je beste schoenen worden ihihi je hebt zo je best er voor gedaan xxx
Super dat ze binnen zijn!! Tip: een schapenwollen zooltje erin leggen (lekker warm) en maakt het wat krapper. Zooltjes zijn iets van 7 euro in vele schoenenwinkels
te groot!? wat een ...* Naja over de service valt niet te twisten he haha! je zal vast niet weer iets bestellen mocht je zijn naam zien
Wow, dat je toch nog de schoenen hebt gekregen!! En belachelijk dat ze 1 maat te groot zijn. Zou ik ook nog ff mailen hoor! En dan maar wollen zooltjes erin leggen, hopelijk dat ze dan beter zitten! Ik geloof ook dat je nooit meer iets van hem zal kopen. Groetjes Kirsten
Neeeeeee daar bestel ik nooit meer iets Maar ga ze niet terug sturen voor de goede maat, voor ik straks helemaal niets meer heb