Weer een Marktplaats-topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    biedt zelf ook op meerdere dingen en diegene die het snelst terug reageert daarvan wil ik hem dan kopen, mits hij de goedkoopste is. Maar ga echt niet op 1 ding bieden in de hoop dat diegene hem maar accepteert, ik ga wel verder bieden. Maar zodra ik iets afgesproken heb hou ik mij daaraan. mocht ik geen intresse meer hebben laat ik dit ook weten!

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Waardevol@ Dat gebeurt meer hoor, wij hebben ook wel eens wat op marktplaats gehad werd heel hoog op geboden nooit weer wat van gehoord , we vertrouwden het ook niet !!

Nu hebben we er ook weer dingen op staan , als het goed is komt er vanaaf iemand langs .
    Wij ver sturen niet gouw wat.
    Verder nog geen problemen gehad met marktplaats.

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hier is het juist andersom...iemand wil een tv aan ons verkopen, smst wanneer we het willen komen halen, ik sms meteemn terug en vervolgens hoor je niets meer :(
    We hadden al tig keer heen en weer gemaild en zij gaf haar nummer met het verzoek even te smsen wanneer we konden want ze zat niet zo vaak op internet....vandaar dat smsen, anders denken jullie ook dat wij rare mensen zijn, hahaha :D
    dat is nu al drie keer zo gegaan, de laatste keer heb ik een optie Door een afhaaldag en tijd gedaan en als ik nu niks meer hoor steekt ze dat ding maar ergens waar de zon nooit schijnt :D

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    De gene die langs zou komen was netjes op tijd en is blij met het geen wat ie van ons heeft gekocht.
    Nu de rest nog verkopen.

5. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    heel herkenbaar laatst nog gehad met een skipak tot 3x toe mensen die het wilden kopen, nadat ik een tijd niks hoorde van de hoogste bieder de volgende nog maar gemaild of die nog interesse had, ja dat had ze wel, gegevens gegeven om te betalen niks meer gehoord, toen derde die mailde ofi k hem nog had dus ik zeg ja, vroeg kom je het ophalen of verzenden weer niks gehoord met als gevolg dat ik dat ding alweer opnieuw erop kan zetten nu omdat hij nog niet verkocht is grrrrrr
    ik bied ook weleens op een paar dingen omdat ik dan van de ene vaak niks hoor, maar als ik een ander gekocht heb dan verwijder ik mijn bod bij de andere advertenties in elk geval..
    of als ze mailen of ik hem wil (bijv 2 verkopers tegelijk die reageren dan ben ik wel duidelijk en ga ik niet iemand aan het lijntje houden... heel irritant!

6. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ook leuk: Een afspraak maken, stipt op tijd aankomen, niemand thuis... Bellen, oh sorry we zijn het vergeten we zitten nu daar en daar (40km verderop) of we konden wachten (Nee, dat gaat niet met 2 kinderen in de auto) of morgen terug kunnen komen (nee, ik heb net 45km enkele reis gereden voor jan met de korte achternaam dat doe ik niet nog een keer)
    Stik er dan maar in.

7. mroos

mroos Niet meer actief

Ik heb niet echt hele vervelende ervaringen met mp.
    Koop zeer regelmatig wat, mensen zijn altijd thuis op afgesproken tijd of sturen het netjes en snel op.

Zelf bied ik ook weleens op 4 dezelfde dingen. Degene die het reageert wordt de verkoper en de rest heeft dus idd pech(dus ik ben zo'n irritant persoon?:D).
    Wat iemand boven me al zei, ik ga echt niet 1 bod doen in de hoop dat ik een reactie krijg of dat mijn bod geaccepteerd wordt.

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.086
    3.870
    113
    Als mensen een bod uitbrengen wat me wat lijkt, dan stuur ik altijd een mail waarin ik standaard 2 dagen geef om te reageren door te schrijven 'indien ik voor woensdag a.s. niets meer van u vernomen heb, ga ik er vanuit dat u geen interesse meer heeft. Tja, en anders gaat het gewoon naar een ander. Er zijn zoveel mensen die overal op bieden en als je ze mailt, niets meer van zich laten horen, erg irritant.

9. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Ik heb het nu voor de 3e keer andersom!
    Ik koop een combiketel, maak een afspraak om dat waanzinnig dure ding op te komen halen en vervolgens hoor ik niets meer...
    Kan die mensen wel wat aandoen!!
    Heb er nog 1tje nagebeld omdat ik een mailtje kreeg dat het aan iemand anders verkocht was, terwijl wij al een afspraak haddne om het op te halen!! Heb m s flink de waarheid gezegd, stomme fries!

10. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Ik bied ook altijd op meerdeer dingen tegelijk en diegene waar ik dan de een koop sluit, daarmee rond ik het ook af. Dus ja het kan wel eens voorkomen dat ik dan iemand afsla omdat ik ergens eerder of een betere deal heb gesloten. Ik mail wel altijd om dit eerlijk te zeggen. Het is aan de ander om mij te geloven ja of nee.

Ow en dat iets kopen en op willen halen en dat er dan niemand thuis is, vind ik VRESELIJK irritant. Dat hadden wij dus laatst ook. En als je dan mobiel belt inderdaad aangeven oh ja sorry maar..... daar baal ik wel van maar tot nu toe gaat het meestal goed gelukkig.

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Meer slechte ervaringen dus met marktplaats.

Ik ben zelf een heel net persoon die eerder te vaak ergens over mailt dan niet zeg maar... En als een ander dan helemaal niet gaat reageren ergens op, dan maakt me dat boos.

12. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    Hier ook hetzelfde verhaal..heb verschillende dingen op marktplaats staan.
    Ze doen een bod en vervolgens hoor je niks meer zo irritant maarja..
    ik denk dat dat altijd wel zo blijft

13. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

gebeurd hier ook zo vaak, heeeel irritant!

14. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    Ik had een bedje op marktplaats staan. Een man zou zondag het bedje komen halen om 19.00 uur. Heb mijn adresgegevens gegeven en dan mailt hij dat hij niet meer komt. Kan daar zo boos om worden...heb wel mooi mijn gegevens doorgemaild...

Deel Deze Pagina