ik zit echt met een probleem al 3 weken probeer ik een van de kopers van een van onze pups te pakken te krijgen. maar ik krijg geen contact! ik weet echt niet meer wat te doen. ze waren gelijk heel positief ze kwamen verweg een ze wilde perse die teef. ze zijn niet langs geweest om te kijken maar ze hebben wel gelijk 50 euro aan betaald. nu wil ik dus afspraken maken over het op halen van de pup aan komend weekend. en ik krijg geen contact. al 3 weken niet. ze hebben ook niets meer van zich laten horen na de aanbetaling. ik vin dhet raar, tuurlijk is er wel een baasje te vinden als ze de pup niet op halen maar ik bedoel als ze hem niet serieus wilde hadden ze toch niet 50 euro aanbetaald? hebben jullie tips?
Hoe bedoel je geen contact? Niet via de email of nemen ze de telefoon niet op? Anders in het telefoon boek hun telefoon nummer adres zoeken? Ze hebben via de bank dan aanbetaald denk ik dus daar zullen in ieder geval de namen te vinden zijn.
Mochten ze onbereikbaar blijven zou ik kijken of er een ander baasje te vinden is voor de pup.. Die 50,- kunnen ze dan terug krijgen. Ikzelf zou in ieder geval wel contact hebben gehouden, je wilt toch weten hoe het met het hondje is wat je gekocht hebt? Of denk ik nou zo raar..
dat heb ik dus ook de andere kopers zijn allemaal al vaker langs geweest en mailen regelmatig en ze vragen ook om foto's. en hun helemaal niets! ik vind het erg raar allemaal
En ze kunnen niet op vakantie zijn nog ff voordat ze de pup krijgen..? (hebben vrienden van ons ook gedaan destijds, haha) Maar dan is het nog raar dat ze ook mobiel niet reageren natuurlijk. Tja, als je echt helemaal niets meer van ze hoort: geld terugstorten en nieuwe koper benaderen. Maar het is wel raar, natuurlijk.... Misschien is ze wel iets overkomen..? Maar ja, hoe zou je daar achter kunnen komen...?
Vreemd Wij hebben af en toe een nestje kittens. Hier worden geen kittens gereserveerd voordat men ons bezocht heeft. Ik wil eerst zien met wie ik te maken heb (en schroom niet om nee te verkopen). Aanbetalen doen we niet aan. Will graag dat men het kitten wil omdat ze er gek mee zijn. Niet omdat ze al aanbetaald hebben. Hoe oud zijn de pups nu? Ik nog mailen naar de 2 mailadressen en een sms sturen met de vraag binnen 48u te reageren. Doen ze dit nniet dan zou ik op zoek gaan naar een ander baasje. Mochten ze daarna nog reageren zuo ik de aanbetaling terug geven.
Beetje raar.. en ze zijn helemaal niet wezen kijken naar die pup?? Dat vind ik nog het vreemde eraan! Toen wij onze hond kochten zijn we eerst gaan kijken en hebben idd ook 50.- aanbetaald.. Een week later mochten we hem ophalen, dus tussendoor geen contact meer met de beste man gehad, hij zou ons alleen bellen als onze hond nog niet helemaal hersteld was van zijn prikje.. Achteraf hadden we nooit onze hond zo moeten kopen want die vent bleek niet te vertrouwen! Maar hond heeft er niks aan over gehouden.. Gelukkig Hoe oud zijn de pups nou? want anders zou ik maar opzoek gaan naar een nieuw baasje! Als ze dan weer contact opnemen dat zeg je gewoon dat je contact met hun zocht maar dat hun niet reageerde, en dat ze hun 50.- gewoon terug krijgen??
Ik zou het geld eerlijk gezegd niet terugstorten. Hun laten immers niks meer weten en een aanbetaling is een aanbetaling. Wie weet laten ze bewust niks meer weten en hebben ze ondertussen al een ander hondje in huis. Anders lees je je mail heus wel en hoor je je mobiel of thuis tel rinkelen. Ook raar dat ze nogineens in real life naar het hondje zijn komen kijken, je wil toch weten of het "klikt" en dit de juiste hond voor je is maar net als bij een aanbetaling op een auto oid, niet op komen dagen is gewoon aanbetaling kwijt
Kun je de naam van de koper niet googlen, in de hoop dat je misschien op een onafgeschermde hyves of facebook komt, waaruit je kan aflezen wat ze eventueel aan het uitvreten zijn... Of heb je dat al gedaan?
Oja; Ik vraag me ook ten zeerste af of ze (als ze de pup nog op komen halen) er goed voor zullen zorgen?! ?! ?! 't klinkt namelijk allemaal een beetje vreemd
ze hebben 3 kinderen waarvan 2 schoolgaand dus ik denk niet dat ze 3 weken op vakantie zijn. ik heb de afgelopen 3 weken 10 keer gemail en echt tig keer gebeld en voice mail ingesproken. ik snap wel dat er niet word gezegd dat ze eerst moeten komen kijken. maar deze mensen komen ver weg (200 kilometer) en we hebben eerst een stuk of 30 keer gemaild voordat ik de pup heb toegezegd. op al mijn vragen hebben ze antwoord gegeven. ik heb de hele gezins situatie inlusief fotos gekregen.dus ik durfde het wel aan maar dat doe ik dus nooit meer daarbij betaald iedereen die een pup wilt aan. aangezien ik er zeker van wil zijn dat ze de pup echt willen en echt komen ophalen.ik bedoel de honden zijn 200 euro per stuk worden 3 keer nagekeken en ontworm en geent dus ik heb mijn kosten er ook aan.
heb ik gedaan. en ze hebben geen hyves oid. (ze komen uit een vrij cristelijke plaats dit gaven ze zelf ook aan
200 euro maar? Dat is weinig! Mag ik vragen wat voor hond het is ? Maar ik snap het wel, dat je een anbetaling wil.. Honden kosten geld.. Ik zou idd de mensen de volgende keer eerst laten komen kijken, niet alleen voor de pup, maar ook of je er zelf een goed gevoel bij hebt.!!
ze hebben ook al een hond van 8 dus ik vind het zo raar. ik bedoel de gezins foto's etc etc. zou het dan allemaal nep zijn? lijkt mij niet
Nee idd.. Dan zou je denken dat het allemaal goed is daar.. Misschien zijn ze te impulsief geweest en komen ze daar nu achter?!
Als het nep was geweest, hadden ze toch zeker ook wel geprobeerd onder die aanbetaling uit te komen en wanneer dat niet lukte, gewoon niets meer laten horen.....?
ik had er een heel goed gevoel bij hahaha stom is dat toch. het zijn jack russels.ik hoef er niet veel voor ik hoef er toch ook niet aan te verdienen. een goed huis vind ik veel belangrijker