er is gister weer een meisje bij ons ontvoerd en mogelijk ook verkracht... gelukkig door oplettende omstanders is na een wilde achtervolging door de politie een 54 jarige duitser gepakt en is het meisje vrij gekomen... heel ons dorp is natuurlijk weer in rep en roer, logisch, want nog geen jaar geleden is er een meisje van hier verkracht en vermoord. de schrik zit er dus weer goed in hier, je kunt je kinderen zelfs op klaarlichte dag niet meer laten fietsen...
Bah zeg! Moet er niet aan denken dat zoiets bij mij in de buurt gebeuren kan! Logisch dat de schrik er goed in zit, ik zou mijn kind(eren) ook nu niet meer onbezorgd buiten laten spelen..
Ik had het gelezen ja,het is te triest voor woorden,waar zijn we toch allemaal mee bezig? Er lopen wat mafkezen rond hoor!
het was gister ook op hart van nederland, en we balen er met z'n allen erg van dat het hele gebeuren van vorig jaar weer opgerakeld word, het staat er helemaal los van, zo'n klein dorpje en zag alweer cameraploegen bij onze buurtsuper, direct weer zo'n sensatie, echt brutaal hoor :x
He jakkes wat heb je toch nare mensen rondlopen. Ik hoop dat het met het meisje nog goed gaat onder de omstandigheden.