Twee baby's gevonden in Rotterdam Uitgegeven: 5 oktober 2007 15:48 Laatst gewijzigd: 5 oktober 2007 16:13 AMSTERDAM - In Rotterdam zijn vrijdagmiddag op straat twee pasgeboren baby's gevonden. Een van de kinderen bleek al te zijn overleden. Dat heeft een woordvoerder van de politie laten weten. Het andere kind is naar een ziekenhuis gebracht. De baby's werden ontdekt voor een woning in de Kopenhagenstraat in Rotterdam-Alexander. De politie heeft de omgeving afgezet. Hoe ziek ben je?
Ik denk niet dat wij daar over kunnen oordelen. Iemand die alles op een rijtje heeft, zal zijn/haar kinderen niet zomaar op straat leggen. Neemt niet weg dat ik het heel erg vind, voor die kindjes én voor de ouders...
hoi hoi vreselijk zoiets. dan ben je in mijn ogen ook ziek ja daisy. hadden ze beter bij mij kunnen brengen. groetjes sandra
Ja precies,hoeveel vrouwen zijn er bezig om zwanger te raken of geen kinderen kunnen krijgen? Het is echt ongelooflijk wat er allemnaal op deze wereld gebeurt! Gewoon om te janken!
waarschijnlijk heeft de dame in kwestie helemaal geen idee van wat ze gedaan heeft, tuurlijk is het niet oke, maar ze zoals sommige zeggen inderdaad ziek... En sommige zieke mensen weten niet wat ze doen. Als de vrouw goed bij der hoofd is, is het een ander verhaal... Maar goed dat is nog niet bekend
jeetje wat erg. ik zeg altijd als je ongewenst zwanger ben en je laat geen abortus doen, (en je wil het kind absoluut niet) denk dan eens aan adoptie, dan weet je zeker dat je kindje in een liefdevol huis terecht komt. maar nee gooi het maar op straat
arme kindjes, wat vreselijk. Maar idd je weet niet wat voor verhaal er achter zit. Meestal is het geen kwestie van maar op straat gooien maar zit er een psychisch heel schrijnend verhaal achter. Maar hoe het ook zij, voor de kindjes is het vreselijk.
Jemig, de Koperstraat is aan de overkant van het grote winkelcentrum Alexandrium. Is pakweg 5 minuutjes hier vandaan. Mijn ouders wonen hier vlakbij.. Bizar dit soort dingen. Er zal vast een verhaal achter zitten, maar vind het zo onbegrijpelijk...dat doe je gewoon niet.
Verschrikkelijk! Tja je weet nooit het verhaal achter zo'n bericht.. Wie weet zijn het niet eens de ouders die de kinderen daar hebben neergelegd.. Mensen oordelen altijd zo snel. Maar wie het ook gedaan heeft en wat ook de reden is, ik kan er me niet in inleven.