Hallo meiden, Ik heb even een vraagje, ik heb helaas vorige ronde te vroeg voor mijn ei geklust en rond ei moest mijn man nachtdiensten werken. Dus 1 ronde verprutst. Nu ben ik bang dat ik weer niet op de juiste dagen heb geklust. (Toen ik zwanger werd van mijn zoontje alleen op de dag van posi ovu test geklust) Nu hebben we het zo gedaan: 24-04 / 28-04 ongi 02-05 CD 9 geklust 05-05 CD 12 geklust (s'avonds) 06-05 CD 13 posi ovu test (s'morgens) 08-05 CD 15 geklust (gister avond/vannacht) Heb ik nu weer mijn ei gemist of maken we een kansje?? We hebben 36+ maanden ons best gedaan voor onze 1ste dus vandaar ik zo onzeker ben dat het nu weer zo lang gaat duren... Hoop dat jullie mij een beetje gerust kunnen stellen! Thanks alvast!
Zaadcellen leven gemiddeld 2-3 dagen. Dus het kan zijn dat je nog zaadcellen in je lichaam had van de kluspartij van 5 mei. En anders was je misschien nog op tijd met het klussen van gisteravond. Dus de kansen zijn zeker nog niet verkeken. Succes!
Hoi Maantje, dat klinkt hoopvol hoor! Bovendien als je niet elke dag klust kan de kwaliteit weer beter zijn en dus beter zijn werk doen Afwachten dus nu... Succes met wachten (duurt altijd lang he???) Liefs
@ jippie, ik weet idd dat het 2-3 dagen KAN overleven, maar heb het idee dat dat niet het geval is bij ons... Omdat het zo lang heeft geduurd bij mijn zoontje. Ik heb steeds het gevoel dat hij een lucky shot is geweest Maarja de stap naar de HA is me veeeeeel te groot dus we wachten gewoon nog even af. @ leen77, dat wachtbankje duurd idd erg lang, ik heb een lf van 12 dagen dus dat scheelt weer 2 dagen maarja ik word er zo onzeker van! Ik zie dat jij kan testen? heb je het al gedaan? En jeetje ronde 16 is ook al een tijd! Succes! Moet trouwens wel zeggen dat gister na het klussen er eigenlijk niks meer uit is gelopen?? (lekker praatje sorry!) Zegt dat iets??
@ik haha, tja, wie weet hebben ze allemaal hun doel bereikt, maar er is er echt maar 1 nodig Ik moet donderdag of vrijdag ongesteld worden, ik test eigenlijk nooit meer want het is toch telkens negatief.. Meestal wordt ik precies 14 dagen na mijn smiley (op de ovulatietest) ongesteld, soms 15 dagen. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben, is het tijd voor een testje. Wie weet, het zou eens een keer tijd worden vind ik... Weet je waarom het bij jullie 1e zo lang duurde voor je zwanger werd? Bij ons eerste kindje ging het juist heel snel (6 maanden), nu dus al 3x zo lang... Geen idee waarom; alle onderzoeken in het ZH zijn positief en dus officieel moet het kunnen
Nou er zit maar 2 dagen tussen. Niet druk over maken joh! Gewoon achterover hangen en telepatisch die rakkers naar dat eitje sturen. (als dat toch eens zou kunnen)
Moet toch goed gaan komen. Zoals gezegd kunnen ze ff vooruit... Ik heb vandaag mijn ei en mijn vriend heeft ook avonddienst. Zondag voor t laatst geklust dus hoop vanavond nog. Succes iig. Zal duimen voor je.
Nee we hebben nooit onderzoeken laten doen, we hebben begin vorig jaar gezegt tegen elkaar, als we voor ons trouwen (juni) nog niet zwanger zijn gaan we actie ondernemen. En je raad het al in februari test ik posi! Dus nu weer afwachten! Ook raar dat het nu dat zo lang duurt bij jullie!! Misschien de leeftijd?? Jeetje als dat zou kunnen had ik nu al een heel elftal Ik heb echt zo'n sterk vermoede dat dit weer niks word! Ik word gek van mezelf! En dan zie ik mijn kleine ventje, en denk ik: ik moet het ook gewoon z'n beloop laten gaan. Maarja dat gevoel he!
Volgens mij heb je goed geklust hoor! Heb trouwens bij mijn zoontje maanden zo geklust en niks...Toen een maand totaal niet op gelet en toen was het raak dus je weet nooit. Je maakt elke maand kans en ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn!
Ja dat klopt ook wel maarja, ik wil TE snel denk ik! Het een beetje een kans spelletje. Niet geschoten altijd mis denk ik dan maar Ik kan echt niet meer wachten, hoewel ik helemaal geen drang heb om te gaan testen volgende week ofzo. Heb echt het idee dat dit niks is!
tja wie weet... als ik naar jouw naam kijk ben je nog een jonge blom!!! Ik moet toch een beetje haast maken haha
uhmmm zover had ik nog niet eens gekeken Het was eigenlijk meer een vraagje of dat zou kunnen. Maar als je idd in 77 geboren bent ben je idd echt al een oude bok en moet je flink haast maken Nee hoor is volgens mij een prima leeftijd toch Mijn hubbie roept alleen maar boven de dertig is alles prettig! Ik een jonge blom?! ik voel me af en toe net 80! Das wel de bedoeling ja!
haha die houden we erin... Ik begon bij de gyn ook over mijn leeftijd maar volgens haar ben ik voor ZH normen ook een jonge blom
@maantje; in december ben ik naar de HA gegaan en die heeft doorverwezen naar het ziekenhuis. Daar konden we in februari terecht; echo gehad, bloedonderzoek, zaadonderzoek en vorige maand een HSG (met rontgenfotos wordt dan gekeken of je eileiders goed doorgankelijk zijn). Alles was goed, dus officieel moeten we natuurlijk zwanger kunnen worden (wat we op zich natuurlijk wel een beetje wisten omdat we al een zoontje hebben). Nu afgesproken dat we weer een half jaar zelf proberen en dan evt verder de MMM in gaan. Ik hoop dat dat niet nodig wordt, want lijkt me echt wel emotioneel zwaar...
Ja dat lijkt mij ook erg zwaar! Respect voor de dames die dat doen!! Ik hoop ook echt voor jullie dat het niet nodig is!! Zie aan je banner dat er weer een nieuwe ronde is aangebroken? Altijd balen maarja die eerste 14? dagen vliegen voor mij altijd voorbij, maar dan dat rot wachtbankje:x Zijn er nog dames die hun mening willen geven over onze kansen deze ronde?? In mijn openingspost staat ons klus schema