schadelijke stof?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door linda26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Hoi. Ik had deze vraag al bij zwanger en werk gesteld maar er is niemand die een antwoord weet, vandaar dat ik hem hier nog even vraag. Op google kan ik er ook niks over vinden.

Ik werk in een bakkerij en ben aan het proberen zwanger te worden van onze tweede. Nu werk ik hier nog niet zo heel lang, maar er worden regelmatig eierkoeken gebakken en wanneer deze uit de oven komen is de hele bakkerij vergeven van de ammoniak lucht. Je kan dan niet eens normaal inademen, dit zeggen ook andere collega's.
    Elke keer als ik gewerkt heb en er zijn weer eierkoeken gebakken (en dit is dus elke week) zit ik 's avonds met vreselijke hoofdpijn.
    Dat is nog niet het ergste, maar ik ben bang dat wanneer ik straks (hopelijk) zwanger ben, dat het schadelijk is voor de kleine.

Is dit schadelijk? (het lijkt me wel) Ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet...:(

Alvast bedankt voor het antwoorden!

Groetjes Linda

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Linda,

ik weet niet zeker of het kwaad kan, ik denk van niet.
    Maar als je je zorgen maakt neem dan even contact op met je arbo-arts en vraag of die het voor je uitzoekt.

Mirjam

Deel Deze Pagina