weer een miskraam?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Biebke, 8 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biebke

Biebke Actief lid

26 okt 2007
    158
    0
    0
    bediende
    vorig jaar juli een miskraam te verwerken gehad

en ik denk dat het deze maand weer zo was
    veel pijn die bijna niet weggaat met pijn stillers en dan ineens een prop van bloed redelijk groot en weg is de pijn

waarom toch?

ik weet wel dat ik momenteel vol stress zit
    ik wil men ontslag geven op men werk want het is er echt niet meer te houden.
    zou dit mij kunnen helpen? daar weg gaan en ander werk doen want ik kan al ergens anders aan de slag als het moet

waarom raak ik ni zwanger? in juni zijn we twee jaar bezig

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hoi meid,

hoe weet je dat je deze maand een vmk hebt gehad? had je wel een positieve zwangerschapstest? als dit niet zo is, kan het ook zijn dat je gewoon een wat klonterige ongesteldheid hebt, want normaal wordt pas over een mk gesproken als je een positieve test hebt na je NOD. veel meiden zijn namelijk wel bevrucht, maar gaat er iets mis waardoor je gewoon ongesteld wordt. maar veel meiden weten dit niet omdat dit voor je NOD gebeurt en daarom wordt ook vaak aangeraden om na je NOD te testen omdat 1/3 van alle bevruchtingen vroegtijdig eindigt

maar stress is niet bevorderlijk voor de hormoonhuishouding, maar ze zeggen dat als je een miskraam krijgt het komt omdat er iets niet goed was met het vruchtje, dus niet met stress ed.. ( het kan er wel aan bijdragen, maar denk niet dat dit de hoofdoorzaak is)

waarom neem je geen contact met je HA op? zei/hij kan je dan doorverwijzen naar de gyn die allerlei onderzoeken doet ( inwendige echo, spermaonderzoek, bloedonderzoek,enz) wie weet helpt dit wel?

liefs daantje

3. Biebke

Biebke Actief lid

26 okt 2007
    158
    0
    0
    bediende
    ben er vrij zeker van
    ik moest normaal woensdag gaan testen
    maar dan kwam die klagende pijn opsteken
    en ik had weer alle symps die ik vorig jaar ook had
    en dan vandaag komt er die prop ongeveer twee op twee groot
    het bloedverlies neemt ineens weer af en de pijn is ook verdwenen
    en als je het eenmaal hebt meegemaakt dan voel je dat aan als het weer zo is

heb al testen ondergaan om te zien of er is mis is bij mij of bij men ventje maar alles zou in orde zijn, het moet ons gewoon kunnen lukken maar blijkbaar beslist de natuur er telkens anders over

ik ga nog even afwachten tot ik men ontslag geef en daar weg kan en dan zullen we zien of we eventueel nog verder gaan met zoeken naar andere hulpmiddelen

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hoi meid,

maar als je normaal over 3 dagen zou moeten testen kun je toch niet van een miskraam spreken
    of bedoel je afgelopen woensdag?

want 33% van de bevruchtingen gaat voor NOD fout en wordt geen miskraam genoemd
    tijdens de innesteling gaat er om een of om andere reden iets niet goed gaat waardoor je "gewoon" ongesteld wordt zonder dat je het vaak merkt.

maar als je het niet vertrouwd kun je nog eens naar de gyn gaan voor een second opinion. gebruik je wel ovutesten of temp je? misschien helpt dit een handje?

liefs daantje

5. Biebke

Biebke Actief lid

26 okt 2007
    158
    0
    0
    bediende
    men gyn raad me aan om eerst wat tot rust te komen

en een andere job gaat daar bij moeten helpen
    dus ik ga binnenkort men opzeg in bij huidige werkgever en dan eind mei begin ik bij de nieuwe.

ik hou jullie op de hoogte

Deel Deze Pagina