wat nu?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door crazydaantje, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crazydaantje

25 sep 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik snap er nix meer van ik ben nu net 2 weken van me ongi af en me vriend en ik hebben het om de dag gedaan (omdat we bezig zijn met kinderen) en sinds eergisteren vreselijke steken in me rechtsonderbuik... ik heb dit echt nog nooit gehad ik snap ook niet wat het kan zijn :( ik ben misselijk de hele dag door, ik plas als een gek maar er komt niet veel uit, ik heb echt erge honger dan heb ik net gegeten en 10 min. later heb k gewoon weer honger, ik ben duizilig als ik een stukje loop, heb af en toe als ik zit echt ineens van die hartkloppingen ( niet lang ), en gewoon ff tv kijken en ineens een warmte door me heen en zweten enzo, ik heb geen last van me borsten dat echt helemaal niet (of het moet nog komen) ik heb dit nog nooit gehad...zelfs niet als ik ongi moest worden... ben ik dan mischien toch zwanger na 2 weken? heeft iemant hier ervaring meej? we hebben het ook gedaan voor me eiersprong tijdens en na dus... kweet nie of dat helpt met mijn vraag??? we hopen het wel natuurlijk ik hoop echt dat het raak is we zijn nu al een tijdje bezig dus... hopelijk op een antw.

gr danielle

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Het zou kunnen zijn dat je bevrucht bent...het kan ook zijn dat je een griepje onder de leden hebt.
    Het is afwachten!

Imke

3. crazydaantje

25 sep 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    test gedaan (kijk foto album ) en positief :D

Deel Deze Pagina