weer een miskraam...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Julia76, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julia76

Julia76 Lid

11 dec 2011
    58
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu ruim 9 weken zwanger van de 2e en in september had ik een MK. Nu al ruim 2 dagen bloedverlies, bruin-donkerrood, eigenlijk alleen bij afvegen. Ik weet niet meer wat ik voel, of de andere zwangerschapsverschijnselen ook weg zijn.... Ik ben ontzettend verdrietig. Morgen heb ik de eerste echo.
    En dan hierna maar weer opnieuw beginnen....

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Heel veel sterkte.
    als het echt een tweede miskraam is heb je recht op onderzoeken zoals een stollingsonderzoek en een chromosoononder zoek kortom bespreek dit even met een gyn.
    hier op het forum is een topic over meiden die ook meerdere miskramen hebben gehad ik heb daar een hele hoop aan gehad

3. ingel

ingel Actief lid

29 nov 2010
    445
    0
    16
    Vrouw
    Friesland
    @julia76,

ik weet niet hoever je bent maar ik heb tussen week 7 en 10 ook donkerrood/bruin bloedverlies gehad. Dit was bijna dagelijks. Tijdens mijn echo van 10 weken bleek er niks aan de hand te zijn, het was waarschijnlijk oud bloed gekomen door de groei van de baarmoeder.
    Ik hoop voor je dat dit bij jou ook zo is en dat je morgen weer een stuk vrolijker op het forum zit.

Heel veel succes morgen.

Dikke knuf

4. ingel

ingel Actief lid

29 nov 2010
    445
    0
    16
    Vrouw
    Friesland
    Sorry, lees nu pas dat je 9 weken bent.

5. Julia76

Julia76 Lid

11 dec 2011
    58
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank je.
    Ik hoop het zo, maar ik durf niet teveel te hopen.
    Ik heb nl ook een zeurend gevoel in mijn buik, maar had ik dat niet wel eens vaker? Ik twijfel, maar misschien hou ik mezelf wel voor de gek.

Deel Deze Pagina