Niet weer:(

Discussie in 'Miskraam' gestart door 1203mama, 6 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Het begon met menstruatie pijn, naar de wc om te checken en ja hoor helder rood bloed... pff ik kan echt niet geloven dat dit weer gebeurd kan niet stoppen met huilen.. ik wacht het nog af en anders zometeen maar naar het ziekenhuis.. ( ik ben rhesus negatief dus dan krijg ik zo een spuit in me been).. ik weet echt niet wat ik moet doen ik voel me zo radeloos... vandaag begonnen juist de klachten toe te nemen.. vanmorgen al eerste keer boven de wc en nu dit:( ik kan echt alleen maar huilen.. en dan ook het idee dat ik morgen moet werken omdat er niemand anders is die voor me kan invallen... Ik kan dit echt niet meer :'(

2. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Sterkte meid! Het is zo ongelofelijk oneerlijk :(

3. Koekie83

Koekie83 Actief lid

24 jul 2015
    230
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ach nee. Sterkte meis! Ik wil je alleen maar een hele dikke knuffel geven!

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.684
    5.714
    113
    He bah heel veel sterkte!

5. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Oh..wat verschrikkelijk...Ik zit nu volgens mij ook in een beginnende miskraam...zucht. Heel verdrietig.

Sterkte...:(

6. Kroel

Kroel Bekend lid

3 sep 2015
    629
    1
    0
    Onze kleine man houdt mij wel bezig!!
    Brabant
    image.jpg

7. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Heel veel sterkte, meid. Het is ongekend oneerlijk.

8. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte, hopelijk stopt het snel en is toch alles goed.
    Ik heb bij mijn zoontje bijna 12 weken bloedverlies gehad en alles was goed! Ik duim voor je.

9. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Heel erg bedankt dames voor de lieve reacties ♡♡
    Skye81 ontzettend veel sterkte vreselijk dat je dit moet meemaken:(
    Ik kan gelukkig nu wel zeggen dat het bloeden helemaal is opgehouden en de buikpijn ook weer weg is.. 23e pas voor een echo dus nog eventjes 2 weekjes volhouden.. het is alleen zo raar.. ik voel me nog wel zwanger maar veel minder dan eerst... de ochtendmisselijkheid is helemaal verdwenen.. voorderest nog wel de rest van de symtoompjes.. dus maar hopen op het beste

10. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Wat vervelend zeg!
    Fijn dat het bloeden is gestopt, hopelijk draag je jullie kindje nog gewoon bij jullie. Het zullen in ieder geval vast twee hele lange weken voor je worden.
    Tijdens mijn hele zwangerschap heb ik alleen last gehad van gevoelige borsten, maar verder nooit overgegeven of iets. Heb nu toch echt een kind die bijna twee jaar wordt, dus dat de ochtendmisselijkheid er niet is hoeft in ieder geval niks te zeggen.

Sterkte deze twee weken!

11. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ik was ook niet misselijk bij deze zwangerschap en bij mijn dochtertje*wel.
    Dat zegt echt niets! Bij mijn miskramen had ik ook verschillende klachten.

Heel veel sterkte! Ik hoop op een wondertje.

12. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Meis wat verdrietig. Ik heb ook 2mk gehad (vroeg en laat) en wil je meegeven dat je nu niet hoeft te wachten op een echo. Je belt je vk en zegt dat je bloed en je alleen wilt zien of her vruchtzakje ee nog zit. Met jouw termijn zou zelfs zomaar het hartje kunnen kloppen...
    Gewoon bellen. Sterkte

13. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben het eens met Meissie.... 2 weken wachten vind ik wel erg lang hoor.
    Ik heb helaas vorige week een miskraam gehad en mocht 2 x bloed prikken met paar dagen er tussen om te kijken wat mijn hcg was. Anders had ik ook moeten wqchten tot de 23ste maar mocht ook deze optie. Helaas was mijn hcg al gezakt naar 7!
    Niet dat het bij jou fout is, hoop dat alles goed is maar is toch fijn om die zekerheid te hebben lijkt mij

Deel Deze Pagina