Weer een miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nonamenononsense, 19 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.128
    5.047
    113
    Vrouw
    Nee, dat snap ik wel.
    In principe ziet niemand dat je lid bent geworden, behalve als ze echt de ledenlijst van die facebook door gaan spitten. Maar gewoon doen wat goed voelt :).

2. Nonamenononsense

Nonamenononsense Bekend lid

16 mrt 2018
    839
    242
    43
    Vrouw
    Oh ik snap het, dan voeg ik de groep wel even toe. Altijd fijn zoiets!

3. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Wat jammer zeg! Sterkte, ik weet hoe je je voelt. Ik heb nu 2 miskramen gehad en beide vertelt aan m'n (schoon)ouders en naasten. Ik moest zo erg mn hart luchten. Vooral bij m'n ouders even de steun zoeken .die ik echt op dat moment nodig had, want ondanks dat k een dochtertje heb wil k wel sterk voor haar zijn en niet mijn verdriet laten tonen. Als ik alles opkrop dan komt alles er in een x uit op de gekste manier bij mij luchtte het erg op en kan k er steeds makkelijker over praten doordat k het een plekje kan geven. Doe wat bij jou goed voelt om te doen en volg je gevoel. Sterkte

4. Nonamenononsense

Nonamenononsense Bekend lid

16 mrt 2018
    839
    242
    43
    Vrouw
    Ik heb het ondertussen mijn ouders en broers verteld, wij zijn toch met zijn allen een eenheid en daar hoort eerlijkheid bij. Ik blijf het alleen wel jammer vinden dat ik mijn ouders nooit meer echt kan verrassen, en onbezonnen kan laten genieten. Heel sneu. Vind ik het trouwens voor mezelf ook klinkt gek, maar ik had zo graag een rustige start gewild.
    Maar goed, ik heb het ook tegen m'n manager en naaste collega verteld. De rest volgt wel wanneer ik werk. Schoonfamilie vertel ik het sowieso niet, die zie ik eens per jaar dus dat gaat ze niks aan.

Deel Deze Pagina