Weer een miskraam..

Discussie in 'Miskraam' gestart door Perlila, 4 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perlila

    Perlila Actief lid

    18 jan 2023
    284
    144
    43
    Vrouw
    Hoi,

    Nadat ik hier eerder deze week een blij bericht had geplaatst vanwege een goede echo met mooi snel kloppend hartje kreeg ik een paar dagen later ineens licht bloedverlies. Ik mocht langskomen voor een echo en de nachtmerrie begint weer opnieuw... het hartje klopt niet meer:( en het vruchtje was amper gegroeid in de afgelopen dagen. Hoe kan dit nou toch... pure pech of toch meer aan de hand? Nu in afwachting tot de miskraam op gang komt (vorige keer werkte de cytotec niet en ben ik gecuretteerd). Ik ben bang dat het weer die kant op gaat. Ook willen we toch kijken of er iets medisch gevonden wordt. Ook al weet ik dat er in de meeste gevallen niets wordt gevonden.
    Heeft iemand ervaring met succesvolle zwangerschap na meerdere miskramen en/of tips? Vitaminen? Alternatieve geneeswijze? Ik sta voor alles open. Realiseer me dus ook dat het pure pech kan zijn hoor.

    Wel zag ik toevallig dat mijn TSH waarde vorig jaar maart (niet zwanger) op 2.57 zat. In NL houden ze norm aan tot 4, maar ik lees veel over een ideale waarde rond de 1. Is dit nog iets om serieus te nemen?
     
  2. Melissert

    Melissert Bekend lid

    3 jul 2021
    758
    587
    93
    Vrouw
    #2 Melissert, 5 feb 2023
    Laatst bewerkt: 5 feb 2023
    Wat vervelend dat je weer een miskraam hebt gehad. Ik heb zelf niet echt ervaring met vroege miskramen... Wel 2 biochemische zwangerschappen.(ok de enigste keren dat ik zwanger was) ik denk dat je voor de zekerheid wel je schildklier wel beter kan late na kijken ja.. vraag of ze je T4 ook kunnen prikken. Ik weet wel dat het wat moeilijker is hier dingen voor elkaar te krijgen in Nederland ze zijn hier niet zo happig op testen helaas. Ik probeer zelf nu ook de controle te nemen... Ik ga me toevallig morgen op al mn vitamine late prikken en later deze maand op bloedstolling afwijkingen. En ik doe dat gewoon via een bedrijf die ik betaal zodat ik geen doorverwijzing nodig heb.. ze prikken me gewoon in het ziekenhuis hier... want ben zo zat om de huisarts te smeken om mee te werken. Iig veel sterkte ❤️ hopelijk heb je snel een gezonde zwangerschap.
     
    Perlila vindt dit leuk.
  3. Perlila

    Perlila Actief lid

    18 jan 2023
    284
    144
    43
    Vrouw
    Dank voor je reactie, dat gun ik jou ook! En goeie tip ook van het bloedprikken. TSH en T4 neem ik ook mee.
     
    Melissert vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina