Ik geef mijn pakketjes ook in enveloppen dan af op het postkantoor en vraag een bonnetje,mocht zoiets dan voorkomen dan kan ik hte inscannen en hun het mailen zodat ze bewijs hebben dat ik het heb opgestuurd. Maar het blijft altijd moeilijk zoiets
Ik heb hetzelfde gehad, ik heb contact opgenomen met tnt en moest een beschrijving geven van de enveloppen, het adres waar het naartoe gestuurd was, en de inhoud en dan gingen zij kijken of ze het nog konden traceren. Ik heb toch van tnt te horen gekregen dat ze het niet hebben gevonden. Dit heb ik verteld aan degene die het gekocht ahd en daar heb ik vervolgens nooit meer wat van gehoord. Ik denk dus een truc om het geld terug te krijgen nou mooi niet, nu geef ik bij duurdere dingen of bij meerdere kleertjes voor 1 persoon altijd aan dat ze de mogelijkheid hebben om via pakketpost en dus track&trace te doen, dit is iets duurder en dus wil niemand dit, risico voor de koper! Ik zou echt geen geld teruggeven.
Ik heb beide een keer meegemaakt, iets niet gehad en iets dat bij een ander niet is aangekomen. Ik heb beide keren de kosten gedeelt.