Hoi meiden, Ik heb vorige week 4 broeken voor mijn dochter gekocht bij 4 verschillende verkopers. (ik koop al bewust geen grote pakketten meer bij 1 verkoper) Ik heb 3 broeken binnen, en 1 niet. Deze verkoper reageert ook niet meer op vragen of ze het geld ontvangen heeft, en of ze de broek al verstuurd heeft. Ik heb vorige week dinsdag het geld overgemaakt, moet ik nu nog even wachten of al een boze mail sturen en een melding maken? Of ga ik dan wat te snel? Groetjes Sterrefeetje
denk je eerst een mail moet sturen met wilt u antwoord geven op mijn vraag heb vorige week dinsdag een bedrag aan u overgemaakt wil of mijn broek of mijn geld terug krijg ik geen respons dan ga ik verdere stappen ondernemen met marktplaats succes meid het is altijd zo lastig dit op goed vertrouwen iets kopen en dan gewoon niet je broek krijgen
Ik zou nog even afwachten of een mailtje sturen. stel ze heeft t bedrag woensdag binnen gekregen, bijvoorbeeld donderdag of vrijdag verzonden, dan kan ie vandaag of morgen nog aankomen en wie weet nog wat later ivm het winterweer?? geen idee of dat zo werkt bij de post hoor dat ze de post verdelen over meerdere dagen
Dat is waar Ik heb nu 2 mails gestuurd, de eerste of ze het geld ontvangen heeft, en gisteren of ze de broek al verstuurd heeft. Ik wacht gewoon nog 2 dagen en dan stuur ik een wat minder vriendelijk mailtje. Gelukkig gaat het maar om 6 euro in totaal, maar toch!!
Irritant is dat! Heeft ze veel te koop staan? Is ze al lang "actief" Voor mij wel dingen om naar te kijken. Als iemand al jaren een account heeft dan geloof ik niet dat ze opzettelijk zou oplichten. Als je het geld dinsdag hebt overgemaakt staat het er misschien woensdag op, of later bijvoorbeeld bij ING-Rabo duurt ook vaak langer. Wie weet was ze donderdag niet meteen in de gelegenheid om te verzenden, heeft ze het vrijdag of zaterdag gedaan of was ze ziek. Dan kan je het vandaag of morgen nog ontvangen. Ik zou als je het morgen nog niet ontvangen hebt, een week na overmaking, eerst een mail sturen dat je het vervelend vindt dat je niks ontvangen hebt, en dat ze niet reageert op je mail. En dat je, wanneer ze hier ook geen respons op geeft, je er geen vertrouwen meer in hebt en dat je melding gaat maken. En erbij zetten dat indien ze het broekje al wel heeft opgestuurd ze je mail als niet verzonden kan beschouwen Altijd netjes blijven Eigenlijk heb ik bij kinderkleding nog nooit iets niet ontvangen hoor! ( wel dat het helemaal niet "zo goed als nieuw" was, maar dat is weer een ander verhaal)
Ze is al 5,5 jaar actief op mp, dus wat dat betreft hoop ik dat het goed komt. De advertentie is ook al verwijderd, dus ze zit wel achter de pc.. Waarom ze dan niet even terug mailt...... Hopelijk komt het toch nog binnen vandaag of morgen!
Ik heb ook wel eens iets gekocht. En dat duurde ook meer dan een week. Dat was dan met verzenden van een pakket. Na betaling niets meer gehoord van die mevr. maar kreeg uiteindelijk wel mijn pakket. Die mevr. had denk ik gewoon geen zin om terug te mailen dat het pakket onderweg was. Hopelijk is het onderweg, er zullen altijd pakketjes om rare omstandigheden niet aankomen. Ik ga er vanuit dat de meeste mensen eerlijk handelen ( helaas soms niet)...Is het geld wel goed van je rekening afgeschreven?
Nou, misschien zit ze ook hier op zp, want ik krijg net een mail, dat ze de broek verstuurd heeft Gelukkig maar Ik was dus toch een beetje te ongeduldig!!