de vooruitzichten zijn weer kl*te. Morgen zal het hele land wel weer overhoop liggen.... Van mij mag het best -10 zijn , maar liever geen sneeuw meer....
Ja hier gaat het vandaag ook weer sneeuwen zeggen ze.. Was eindelijk blij dat de fietspaden weer fatsoenlijk bereden kunnen worden. Word dat straks weer een drama!
Ja balen he, ik ben vandaag jarig. Hopelijk kan de visite zonder halsbrekende toeren gewoon komen. Ik heb al een nichtje, die van ver moet komen, gezegd dat ze misschien beter thuis kan blijven als het echt zo slecht wordt. En anders, veel taart voor ons
Hier begint het net ook alweer kei hard te sneeuwen en de gemeente is alweer aan het strooien........bleh
Haha ja erg he... Na 5 minuten kwamen ze huilend binnen omdat ze het te koud vinden en nu willen ze niet eens meer naar buiten toe. Koon, gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk heb je een leuke dag!
Laat de sneeuw maar komen. Liefst 50cm of meer. Zijn dan zulke mooie foto's te maken. Vroeger raakte niemand in paniek om 20cm sneeuw, maar tegenwoordig valt er 1 vlokje en iedereen begint te zeiken.
Hier is ook bijna nog niets gevallen, dus nog weinig problemen gehad. Van mij mag het ook wegblijven, doe alles op de fiets, dus zit er niet op te wachten. Blijven vandaag wel binnen, zag op de thermometer dat het -11'C was en de gevoelstemp zou -15'C worden... Brrr! Lekker een luie zondag dus!
Hier is nog helemaal niks gevallen..van de week ook al niet Wil ook een keer sleeën met zoonlief dus van mij mag er hier een dik pak sneeuw vallen!
Pdf als t goed is barst het hier(rotterdam) rond half 11/11 uur los... Vind het voor 1 dagje wel Leuk haha lekker met zoontje op de slee Alleen als ik morgen weer boodschappen moet doen vind ik het wel weer wt minder haha
Hier is dochter niet naar binnen te krijgen als er sneeuw is, wij gaan zo dus weer heerlijk sleeën en genieten van het winterweer!
Liever sneeuw dan deze kou waar je niks mee kan! maar hier is alles nu vieze sneeuw en ijs, dus laat maar vallen!
Als ik niet met de auto weg hoef, dan vind ik het mooi om te zien. Zoontje vindt het ook geweldig. Dus ik hoop dat woensdag het grootste gedeelte weer weg is. Voor vandaag, lekker warm aankleden en de sneeuw in!
Doe dan meteen maar een heel dik pak sneeuw zodat morgen alles plat ligt en we lekker thuis kunnen blijven
Mensen mensen maak je niet zo druk om een beetje sneeuw! Het is prachtig! En op de weg gewoon een beetje je snelheid aanpassen dan is er niets aan de hand.