Weer een negatieve test

Discussion in 'Zwanger worden' started by xbabyxdx, Aug 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Goedemiddag Dames,

Even van me afschrijven hoor....
    Wat voel ik mij klote....:(
    Weer een maand verder en weer een negatieve test.
    Nog een paar dagen en dan zijn we alweer 1 jaar verder.
    Word er inmiddels zo moe van.
    Het is dan nog niet eens zo erg als ik iedere maand netjes ongesteld zou worden, maar ook dat gebeurd helaas niet. :(
    Ik moet altijd maar afwachten wanneer het komt.
    Er zijn zat dames die al langer wachten, dus misschien mag ik nog niet zeuren. Maar het voelt iedere keer weer zo terleurstellend. :(

Zou er soms mee willen stoppen en accepteren dat het gewoon niet lukt. Maar dat is ook zo n moeilijke beslissing. :(
    En als de nieuwe "maand" begint heb ik toch weer wat energie en hoop om het weer te proberen.
    Je moet voor dit wel doorzettingsvermogen hebben hoor! haha

Wie kan er mij nog moed inpraten om door te zetten hiermee....Want pfffffffff even geen motivatie meer! :(

2. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dikke knuf meis , ja moed geven tja kan alleen maar zeggen grijp elk kans die je hebt.
    Wil je echt niet op geven vraag de huisarts voor verwijs na het ziekenhuis.
    En kijk van uit daar wat je verder wil.

Ik weet dat het lastig is allemaal maar opgeven niet doen .

3. Brabootje

Brabootje Actief lid

Feb 11, 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Kop op, meid!! Heel begrijpelijk, hoor... elke keer heb je hoop, zit je in spanning en dan daarna toch weer de teleurstelling...
    Probeer de moed erin te houden, afleiding te zoeken en je te ontspannen, hoe moeilijk dat ook klinkt. Hopelijk krijg je in september goed nieuws bij de gynaecoloog en geeft dat je weer goede moed om vol te houden!

Sterkte...

4. xbabyxdx

Bedankt voor jullie lieve woorden! Dat doet me al een goed.
    Jullie zullen het waarschijnlijk als geen ander begrijpen.

@Marnat : Bedankt meid. In sept. hoor ik de uitslag van de Gyn. Hoop dat ze iets kunnen betekenen.
    Hoe zit het nu bij jou? Gaat het allemaal?

@Brabootje : Bedankt voor je lieve reactie. Ik probeer niet op te geven. Maar soms is het zoo zwaar pffff.
    Het komt vast goed. alleen het geduld zoeken is even moeilijk.
    Jij bent zo te zien ook al een tijdje bezig.

5. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    xbabyxdx@ Je loopt dus al in het ziekenhuis/ hopen dat ze wat voor jullie kunnen doen .

Wij blijven zonder kids zie mijn statistieken staat een heel topic over .

het gaat idd wel hoor dankje , moet wel he geen andere keus.

6. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

heey meis sterkte, maar denk erbij dat de kans bij de meeste mensen ook maar 15 a 20 % kans per maand is

gewoon rustig blijven en er niet te veel op focussen dat werkt averechts hou nog even vol je geduld zal je vast beloond worden :)

7. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

Aug 22, 2013
    1,296
    2
    38
    Meis, ik snap volledig dat de moed je nu in de schoenen begint te zakken maar ik zou zeker nog niet opgeven en accepteren dat je kinderloos blijft...
    Er zijn nog zo veel manieren...
    Ik zou eerst naar de huisarts gaan, kijken of er wat loos is...
    Ik zelf ben nu 50 maanden bezig, ben in de tussentijd 2x zwanger geweest wat helaas een vmk en een missed abortion zijn geworden. De moed is me meerdere malen in de schoenen gezakt maar ik probeer hoop te blijven houden...
    Ik hoop en duim voor je dat jullie wachten snel beloond mag worden!

8. xbabyxdx

@Marnat...Ohhhh.... Dat is pas erg! En dan loop ik te piepen..... wat erg....Sorry meid..

9. xbabyxdx

Gelukkig voel ik me vandaag al een stuk beter....!! En ik ga proberen er niet meer mee bezig te zijn.
    Misschien werkt dat beter.

Dames heel erg bedankt voor alle lieve woorden.
    Echt heel lief.

xx

10. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

graag gedaan gewoon lekker focussen op andere dingen en dat kindje kom vanzelf wel je wordt anders knetter gek...:)

11. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Kon je niet weten meis geeft niks .

Probeer anders te denken wacht wel wat de gyn ons verteld .
    Geniet tot die tijd van elkaar.

Dikke knuf er niet mee bezig zijn lukt je niet .

12. xbabyxdx

Ik weet het meid..... is zooooo lastig!!

Knuffel

13. happymama

happymama Niet meer actief

vervelendvoor je zeg ... maar na een jaar kun je wel bij je ha aankloppen .sterkte

14. kiwi31

kiwi31 Actief lid

May 9, 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    wij zijn ook 10 maanden bezig en ook nog niet gelukt.
    ik begrijp hoe frustrerend het is. elke maand weer die teleurstelling terwijl in de omgeving de een na de ander verteld : ik ben zwanger! ...
    ik wil ook eens shoppen voor kleertjes, een kamer en alle andere dingen! ik wil ook een echo en zien dat alles goed is.
    maar helaas het mag nog niet zo zijn.

als deze maand bij mij niet lukt ga ik naar de huisarts.

gewoon volhouden, het lukt wel een keer denk ik altijd, het moet toch lukken...?

succes en geef vooral niet op meid!

15. xbabyxdx

@ Kiwi31 Ja frustrerend he! Soms kan je het geduld toch niet meer opbrengen?
    Precies wat jij zegt.... kleertjes kopen...echo's....kinderkamer... genieten van de zwangerschap.

Ik heb er in principe geen moeite mee nog dat er mensen zwanger zijn. Dit zijn toevallig mensen die al jaren bezig waren.
    Maar idd als er iemand in 1x zwanger zou worden, zou ik het wel gunnen. Maar wel jammer vinden voor ons.

Bedankt voor je bericht.
    Komt vast goed.

16. xbabyxdx

Over een week de uitslagen :D we zijn benieuwd!

17. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

Mar 10, 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    succes babyxd !!! hopelijk een uitslag waar je iets mee kunt! hier ook weer verder we zijn weer van de duvels af dus ronde 10. 50% van mn pendels gaf asn september posi test...hopelijk hebben ze gelijk zou ik zo blij om zijn!!!

ik ga ook voor jou duimen meid!
    hopelijk zitten we allemaal tegen de feestdagen met een heerlijk groeiende buik :)

x kim

Share This Page