Hee allemaal, Ik ben Anneke, ben 27 jaar en nu 7,5 jaar samen met mijn lieve vriend. En ik heb al 4 jaar last van klapperende eierstokken Ik heb nu sinds een paar maanden mijn vriend zover dat hij het ook wil proberen. Alleen hij wil het echt plannen,liefst een septemberkindje. Herkennen jullie dit? Alsof een kindje te plannen valt. Maar goed ik heb hem gewaarschuwd dat het niet vanzelfsprekend is en het ook maar zo eerder of later geboren kan worden. Ik slik nu ter voorbereiding sinds een maand Davitamon Mama plus, en slik zowiezo al 3 jaar geen pil meer. Lijkt me super gezellig om met lotgenoten te kletsen 😊 Lieve groetjes Anneke
Haha ha zeker, maar hier ben ik de schuldige. Maar helaas valt er weinig te plannen, ach als het uiteindelijk maar lukt. Dat is het meest belangrijk samen met de gezondheid! Welkom en succes!
Haha zo is het maar net! Ik zou inderdaad allang blij zijn als het uberhaupt lukt, ken genoeg mensen die op een andere manier moesten proberen. Maar vind het wel schattig Nog ff 2 maandjes geduld hebben!
Welkom op deze site. Wij planden helemaal nog niet en ik ben zwanger! Erg blij mee. Hier ook geen pil, wij hadden zoiets van: als het gebeurt, is het welkom. Succes!