Hoi, Ik ben Maartje (29 jr) en de laatste tijd ben ik vaak hier te vinden en tot op heden vond ik het registreren niks voor mij. Maar, ik vind het prettig om ervaringen en verhalen van anderen te lezen dus: hier ben ik! Mijn vriend (33 jr) en ik hebben in juni besloten dat wij best graag een kindje van ons 2 willen hebben en a.s. dinsdag ben ik 4 weken geleden voor het laatst ongesteld geworden. Meestal duurt mijn periode 3,5 week en ik heb ook wat symptomen: harde, gevoelige borsten (maar geen gevoelige tepels), veel wit vloed (nooit eerder last van gehad), moe, en heb last van een vaag misselijk gevoel. Vooral 's avonds en 's nachts. Ik hoop nergens op en dek me ook graag in, haha, want wil niet te desperate zijn. Ben ik ook niet. Mijn vriend en ik vrijen omdat we zin hebben en niet omdat het moment goed is. Maar toch ben ik, door die symptomen die ik nu heb, deze keer wel erg nieuwsgierig en kan ik niet wachten tot dinsdag. Ik heb trouwens geen gevoel van JA! IK ben zwanger. Vandaag hebben we 2 testen gekocht en ik kan niet wachten tot dinsdag, als ik dat al vol kan houden. En als ik uiteraard niet ongesteld word. Goed, een redelijk lange introductie dit maar weet meteen dat zo'n forum dus wel wat voor mij is want het is heerlijk om het van je af te schrijven. Ik hoop dat ik de komende tijd vaak berichten kan posten met ervaringen maar ik moet nog even geduld hebben.
Maartje van harte welkom en wie weet hoef je je al niet meer bij het nod oktober aan te melden Wens je heel veel succes met testen en hoop dat hij dik positief is. Groetjes Nadine
Thanx! Echt leuk zo'n forum. Raak al ontroerd door je berichtje en geloof mij, ik ben niet snel van slag te brengen. Zou het een teken zijn? haha
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Heel veel succes met testen van de week en hopelijk is de test straks positief. Liefs wolly