Het voorjaar komt er weer aan, tijd voor de dierentuin... Wat vinden jullie de leukste dierentuin? Ik zelf Emmen.
ben nooit in emmen geweest maar ik vind burgers zoo wel mooi en de laatste keer dat ik daar geweest ben was 6 jaar geleden, dus waarschijnlijk is er nu nog meer te beleven.
Ik heb er in kerkrade 1tje naast de deur liggen. Dis das echt heel handig. t Gaiapark, hij is niet zo groot maar wel gezellig en veel jonge dieren op t moment. We hebben een abbonement dus heerlijk effe een uurtje naar de diertjes De allermooiste vind ik zelf Burgers zoo, vooral dat overdekte ding,,, met dat tropisch gedoe weet de naam niet meer. gewoon de vele variaties daar echt geweldig!
Vind in roterdam heel leuk. Maar burgers Zoo vond ik jaren geleden al helemaal de top. Antwerpen is niet zo heel leuk.
oh ja ik ga ook zeker voor Burgers Zoo in Arnhem prachtige dierentuin, ik kan daar wel een week lang blijven als het aan mij ligt
Afgelopen zondag nog in Burgers geweest! Blijft super. Maar Blijdorp Rotterdam en Ouwehands in Rhenen komen we ook dikwijls... Vind eigenlijk alle dierentuinen leuk!
Burgers zoo (met burgers bush, ocean en desert) Blijdorp Emmen Dit zijn de dierenparken die ik het leukste vind. Ik kan niet echt kiezen, omdat ze alledrie heel anders zijn.
Ik moet zeggen dat Safaripark Beekse Bergen ook heel mooi is, en steeds mooier wordt! Wij zijn vorig jaar zomer daar op vakantie geweest en onze kleine man heeft genoten van de bus-, boot-, en wandelsafari!
Ik ga ook voor Amersfoort! De dieren zijn daar meestal zo lekker actief! Echt leuk om te zien. En voor kinderen is er inderdaad erg veel te doen.
Blijdorp! Die zijn zo goed bezig met alles! nieuwe verbljven enz! woon er 10 minuten vandaan en heb een abbo dus ben er vaak te vinden, Mijn neefje van 2,5 is helemaal verslaafd aan de dierentuin!
Emmen vindt ik super en lekker dicht bij voor ons. Burgers zoo is ook wel leuk, maar met een kinderwagen iets minder. Het is er wat heuvelachtig, dus aan het einde van de dag flinke pijn in m'n kuiten van het duwen.
Beeke bergen woon er naast maar word stteds mooier vooral zomers met de wandelsafari... afgelopen zondag Blijdorp geweest ook erg leuk... Apenheul ook leuk, maja alleen apen hihi en het feit dat je nu bij de doodskopaapjes je kind uit de kinderwagen moet halen en ergens moet stallen en dus de aapjes weggejaagd worden als ze in je buurt komen vind ik erg jammer