Weer een nieuw topic...bijna veertig en kinderwens

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Lanalanalana, 17 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    @Lanalanalana je weet waarschijnlijk wel dat ik me dooderger aan je reacties maar wil je desondanks een serieuze tip geven omdat ik heus met je te doen heb. Ieder huisje heeft zijn eigen kruisje.

    Op betaalde datingsites zoals Lexa en Relatieplanet (dus geen Tinder en dat soort onzin) kun je echt ál je wensen opgeven. Van haarkleur tot lengte en noem maar op. Maar dus óók of iemand een kinderwens heeft, al wel of geen kinderen heeft etc. Wat ik begrijp van mensen in mijn omgeving is dat ontzettend effectie. Voor jou is een kinderwens een must. Selecteer daarop op een serieus site en alles zonder kinderwens valt meteen af. Ik hoop oprecht voor je dat je een leuke vent vindt en je nog zwanger mag raken.

    Toch kan ik als nabrander niet laten om te zeggen dat ik niet vind dat mensen jou en je situatie belachelijk maken. Als dat écht zo was dan zou dat wel gebeuren in dit topic. Ik hoop dat je misschien zult inzien dat het (althans in mijn ogen) vooral een kwestie is van actie reactie. Ik geloof dat je oprecht onbedoeld en onbewust op een bepaalde manier reageert die bij mensen het bloed onder de nagels vandaan haalt. Het is de toon die de muziek maakt en misschien zou je eens kunnen overwegen om je berichten iets anders te verwoorden.
     
  2. Lanalanalana

    Lanalanalana Fanatiek lid

    21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Laat iedereen gewoon lekker in zijn of haar waarde. Ik hoop gewoon op een leuke vent met een kinderwens en is dat niet zo dan is dat maar niet zo.
     
  3. Lanalanalana

    Lanalanalana Fanatiek lid

    21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    En tot op heden heeft nog niemand concreet aangegeven wat er dan zo erg is aan mijn posts.
     
  4. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    En bedankt voor de tip manaolana?
     
  5. Lanalanalana

    Lanalanalana Fanatiek lid

    21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
  6. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dat is al heel vaak aangegeven. En je zegt dat mensen concreet iets moeten noemen uit een topic maar we zijn gekke henkie niet, gaan niet alles weer doorspitten.
    Het voorbeeld van het topic van Aszz was je zelf al vergeten, maar daarin bleef je maar doorzagen terwijl Aszz zelf al vroeg of je wilde stoppen.
    In andere topics (bv over gastouders) haal je allerlei irrelevante absurde voorbeelden erbij, en dwaalt helemaal af van het topic en maakt er compleet je eigen verhaal van. Je neemt topics compleet over. Heb je dat zelf nou echt niet door? Ik probeer echt netjes te blijven naar je (vind anderen soms ook echt te ver gaan), maar het lijkt vaak of het allemaal niet aankomt bij je.
     
  7. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dit bedoel ik dus, dat je echt niet doorhebt? Ze geeft je een goede tip, jij reageert alleen op haar laatste alinea.
     
  8. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Manaolana gaf je ook een tip om op datingsites een voorkeur aan te geven voor mannen die ook kinderen willen.
     
  9. Lanalanalana

    Lanalanalana Fanatiek lid

    21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben inmiddels allang op datingssites aan het kijken en er zijn zat leuke mannen al dan niet met al kinderen die zelf ook nog kinderen willen. En ja dat heeft de voorkeur voor mij boven mannen die geen kinderen meer willen
     
  10. Lanalanalana

    Lanalanalana Fanatiek lid

    21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Wat heb ik aan die tip, ik heb allang aangegeven in diverse topics dat ik dat doe.
     
  11. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dat zal vast, maar in dit topic nog niet en niet iedereen spit al jouw reacties door. Dus je kan ook zeggen, bedankt voor de tip maar dat doe ik al.
    Je schreef trouwens ook dat je kinderwens ter sprake brengen een lastig iets is, maar dat is niet zo als je dat van tevoren al aangegeven hebt.
     
  12. Lanalanalana

    Lanalanalana Fanatiek lid

    21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Dat klopt maar op sommige sites kan je bij kinderwens ook misschien aanklikken en dat is natuurlijk een lastige.
     
  13. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Mijn tip was niet om op datingsites te gaan. Mijn tip was dat je daar specifiek op kunt zoeken omdat jij dit post:

    Ik snap dat dat gewoon een klote situatie is. Daarom lijkt het mij fijn als je concreet op zoek kunt naar gelijkgestemden. Ik heb dus vernomen dat het werkt en dat hoopte ik je mee te geven.

    Daarnaast hoopte ik (tegen beter weten in kennelijk) toch enigszins jouw ogen te kunnen openen. Juist in een topic waarin er geen verwijten zijn oid. Je zegt laat iedereen in haar waarde. Volgens mij heb ik dat in mijn post alleszins gedaan door serieus in te gaan op jouw situatie en oprecht met je mee te denken.
     
  14. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Je kan ook op alle slakken zout leggen hoor meid... voor jou is een kinderwens een 100% vereiste. Dan ga je dus op zoek naar een datingsite waar je heel duidelijk ja/nee moet aangeven en daar ook op kunt selecteren. Probleem opgelost lijkt me.
     
  15. Lanalanalana

    Lanalanalana Fanatiek lid

    21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ja ik zoek ook op mannen met een kinderwens, maar dat is juist ook vaak het moeilijke. Ik heb nu al twee keer meegemaakt dat er een ja stond bij kinderwens en dat na een tijdje bellen en appen zeggen ze dan voor mij oeft het eigenlijk toch niet zozeer. Mijn kinderen gaan al naar de middelbare school en wat vrije tijd vind ik ook wel fijn ofzo....
     
  16. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Misschien met een jongere man die nog geen kinderen heeft maar wel graag wilt? Je ziet het wel vaker jongere mannen met oudere vrouwen. Andersom gebeurt het ook.
     
  17. Lanalanalana

    Lanalanalana Fanatiek lid

    21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ja en dat is dan ook weer lastig want ik val absoluut niet op jongere mannen.....maar op zich wel een goede tip natuurlijk
     
  18. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.538
    11.096
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Bij mannen ligt die tijdsdruk er toch veel minder op dan bij vrouwen. Als ik zie hoeveel mannen er op tinder rond de veertig nog kinderloos zijn dan zal et vast wat tussen zitten Ik heb echt al heel wat leuke dates gehad maar merk dat de mannen juist te snel willen en dan krijg ik echt de kriebels en peer ik em
     
  19. Lanalanalana

    Lanalanalana Fanatiek lid

    21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf nog niet echt meegemaakt dat er mannen waren die echt als grote wens nog een kindje hadden van mijn leeftijd of iets ouder. Ik merk dat de meesten al kinderen hebben en dat ook wel gewoon prima vinden zo of misschien nog wel een keer een kindje willen maar daar verder weinig over willen praten.
     
  20. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    Kan ook een excuus zijn om van jou af te komen ;)
     

Deel Deze Pagina