Hoi, Hier weer eentje die graag zwanger wil worden. Het zal ons zesde kindje worden. Heel misschien ben ik al zwanger. Als het niet zo is dan gaan we er waarschijnlijk vanaf nu voor (tot nu waren we er niet mee 'bezig'). Nog één keer - voor de knoop d'r definitief in gaat Op het moment ben ik 4 tot 7 dagen over tijd. Met als enige verschijnselen verder ontzettende honger (bijna niet tegen in te eten) en erg pijnlijke borsten. Iets wat ik eigenlijk nooit heb bij een menstruatie. Helaas dinsdag negatief getest, dus ik denk dat het niks is. Vooral ook omdat ik verder geen verschijnselen heb, behalve bovengenoemde. En dat had ik bij de vorige vijf zwangerschappen wèl al heel snel. Erg spannend dus en vooral heel erg afwachten. Groetjes, Iva
Hoi Hoi, jij natuurlijk ook heel erg welkom hier! en idd spannend allemaal. ik wens je veel succes met alles en ik houd je verhaal in de gaten! dat is altijd leuk om te volgen hoe alles verloopt. Kus Wendy
Hmmm Mijn verhaal gaat geen vervolgverhaal worden, vanochtend weer negatief getest dus ik ben gewoon niet zwanger. Vond ook wel dat ik weinig kwaaltjes had voor de zgn. 'duur' van de zwangerschap. Alleen die zere borsten vind ik zo vreemd? Nooit eerder last van gehad buiten de zwangerschappen om, ook niet voor ik ongesteld moet worden. Maar vanaf volgende maand gaan we er wel voor zodat deze baby geen 'per ongelukje' wordt (zoals drie van mijn vijf kinderen ) Rotwoord hoor, 'per ongelukje', want ik heb het nooit als ongelukkig ervaren...Integendeel! En dan sluiten we het hoofdstuk kindjes krijgen voorgoed af... Dus ik hoop op een heel bijzondere tijd die komen gaat. \/ Maar eerst maar eens ongesteld worden.