Hey iedereen, zal eerst ff biechten...zit al een paar dagen rond te snuffelen op dit forum. Maar zal me ook eens aanmelden, want steun en gezelschap is natuurlijk altijd welkom!! Ik ben Marijke (22) en samen met mijn man (bijna 23) proberen we sinds mei dit jaar zwanger te worden. Het jammere alleen is dat het bij ons niet zo makkelijk gaat om zwanger te worden, maar ja....heb we hebben geduld en we zijn gelukkig nog jong!! Voorstellen ben ik niet goed in, dus stop toch maar. Via andere forums zullen jullie me misschien beter leren kennen. Tot snel!!! Houdoe, Marijke
hoi hoi en welkom sinds mei.. hoezo wil t niet zo snel lukken dan .. je bent pas net bezig sommigen hier zijn al 4 jaar bezig heel veel succes! x
Welkom Marijke (en W v/d V?) Ben jij niet heul toevallig, misschien, zomaar, denk ik.... maar kán het fout hebben natuurlijk.... mijn schoonzusje? Je verhaal komt me namelijk heel bekend voor hihihi.... Tja, internet... lekker anoniem... not... niet met mij in de familie! Groetjes Cyntje78 (en G v/d V)
Nou, ik kon het niet laten Schoonzusje (ja, jij ja...) gebeld! hihihi! Nu moet ik mijn banner zeker overtijd laten gaan als ik zwanger wordt? Anders is het geen verassing meer! Liefs Cyntje78
Marijke, welkom! Hihi je naam gebruiken als nickname is natuurlijk niet echt anoniem Wens je heel veel succes met zwanger worden
hallo dames, ik ben zelf al een paar keer op deze site geweest, maar ik dacht nee laat maar, je hoeft je niet in te schrijven, en ik bleef snuffelen op de site: hele interessant. en toen dacht ik laat me het maar gewoon doen! Nou mijn naam is ayize, woon in vlaardingen, samen met mijn vriend, ik heb in juni een MK gehad, en we gaan het nu weer proberen. nou lady's veel succes allemaal..!!!
hallo dames, ik ben zelf al een paar keer op deze site geweest, maar ik dacht nee laat maar, je hoeft je niet in te schrijven, en ik bleef snuffelen op de site: hele interessant. en toen dacht ik laat me het maar gewoon doen! Nou mijn naam is ayize, woon in vlaardingen, samen met mijn vriend, ik heb in juni een MK gehad, en we gaan het nu weer proberen. nou lady's veel succes allemaal..!!!
Hey Ayize, misschien kun je beter een eigen voorstellen maken, want nu heb je gereageerd op iemand anders... Je kunt gewoon als je bij het overzichtje van Even Voorstellen staat, op Nieuw Onderwerp klikken, dan kun je jezelf voorstellen en leuke reacties ontvangen Welkom Marijke en Ayize! Liefs MyLo (ik ben lekker wel anoniem niemand weet mijn echte naam)