Hallo Allemaal, mijn naam is Eva-Lien en ben op deze site gekomen via mijn liefste beste vriendin Daantje. Toevallig zijn wij beiden bezig om onze toekomst te vullen met een kleine, ook al wonen wij zo ver van elkaar vandaan, hopen wij toch samen zwanger te kunnen zijn. Mijn vriend vroeg mij in Februari of ik wilde stoppen met de pil. Ja natuurlijk, en schoot vol met tranen. Wij zijn nu 2,5 jaar samen. Beiden een lange en verschrikkelijke relatie achter de rug voordat wij elkaar leerde kennen via de TMF site. Nog steeds gelukkig en vol met liefde. Zoiets maak je maar 1 x mee. Gelukkig met mijn schatje Roel. Ik hoop snel meer goed nieuws te kunnen posten op deze pagina. Natuurlijk hoop ik ook goed nieuws van mijn mede, aanstaande moeders te kunnen ontvangen. Heel veel succes gewenst aan iedereen, ook de moeders onder ons, heel erg gefeliciteerd, dat je maar goed kan genieten van je schatje(s).. Tot snel.
Echt lief allemaal, en kijk s, veel die al zwanger zijn. Ben echt super blij voor iedereen. Ik zal snel alles bijwerken, dan kunnen jullie mijn ovulatie enz ook bijhouden.. Super gedaan, extra liefs van mij, o ja, Ons... Dikke Knuf
hai welkom hier en hopelijk kan je samen met je vriendin zwanger zijn. ik was ook samen met mijn beste vrienind zwanger, zelfs op de zelfde dag zo'n beetje uitgeteld. zij is 3 week te vroeg bevallen, en helaas is mijn manneke na 26 dagen overleden aan een hartafwijking, maar wel ben ik blij dat we samen zwanger waren. dat is echt heel mooi