Ook maar even voorstellen. Ik ben 25 jaar en mijn vriend 28. We zijn al weer drie jaar samen en hebben het al een tijd samen over een kindje. Gisteren officieel de knoop doorgehakt (niet bij mijn vriend, want dat zou lastig worden ) en ik heb een afspraak gemaakt om mijn spiraaltje te verwijderen. Dit gaat aanstaande dinsdag gebeuren. Vindt het best spannend! Lees zoveel verschillende verhalen hoe snel mensen zwanger zijn geworden. Maar goed. We gaan het allemaal meemaken en ik hoop hier wat ervaringen van meiden te horen/uit te wisselen die ook na een een (hormoon) spiraaltje zwanger zijn geworden. Groetjes!!
Hallo en welkom! Spannend dat jullie de knoop doorgehakt hebben. Ik heb ook de mirena gehad! Werd na het verwijderen 38 dagen later ongesteld, daarna gelijk een mooie cyclus van 28 dagen. Die ronde daarna zijn we er pas voor gegaan en het was gelijk in de 1e ronde raak Ik was toen 24 en mijn man 25. Slik je al foliumzuur? Een week of 3 geleden heb ik voor de tweede keer mijn spiraaltje laten verwijderen. Werd na 5 dagen gelijk ongesteld. Nu wachten we deze ronde en dan gaan we er weer voor