Hallo Allemaal, Ik ben een schippersvrouw uit Zuidholland. Ik heb 2 lieve bengels, een lieve meid van 7 en een lieve meid van 3 jaar. De jongste is na talloze jaren in de MMM via IUI ontstaan. De oudste is een spontaan wondertje. Wij zitten nu weer in de MMM voor een derde bengel. Kinderen krijgen is een geschenk. Een mooi wonderlijk geschenk die je alle ellende doet laten vergeten al bij de eerste keer dat ze hun lieve oogjes open en je tot recht in je ziel aankijken. Al zijn de gevoelens van achter het behang plakken, oordoppen, onzichtbaarheidsverf en heel hard wegrennen mij niet onbekend. Veel liefs, Chantal
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Hartelijk bedankt. Ik hoop ook dat het niet al te lang duurt...maarja...we zitten niet voor niets in de Malle Medische Molen. We blijven de moed erin houden! veel liefs, Chantal
Welkom op het forum. Alvast heel veel lees en schrijfplezier. Ook hebben we op het forum een apart gedeelte met vruchtbaarheidsbehandelingen. Vele zijn er met IUI bezig. Iniedergeval heel veel plezier. Liefs, Elvira
Hallo Elvira, Dat had ik inderdaad gezien. Ik ben alleen een beetje huiverig om daar mee te gaan praten. Wij hebben nogal wat horror ervaringen in MMM en voel me daar nogal bezwaard over als iemand vraagt naar onze ervaringen. Wij zijn nu nog wel in de IUI molen, maar ik probeer het te zien als een extra hulpje, niet als iets medisch. Zo kunnen wij er goed mee omgaan. liefs, Chantal
Welkom hier en veel kletsplezier gewenst. Veel succes met zwanger worden. Hopelijk is het snel raak. Liefs Hummel.