Hoi iedereen, Wil me effu voorstellen. Ben Clarissa81 en nu 26 jaar. Ik heb een dochter van 7 jaar. Samen met mijn vriend ( is wel zo handig) hebben we in februari besloten om te stoppen met de pil en voor een tweede kindje te gaan. Vandaag is mijn NOD dag, maar nog niets.........( duimen) ( ronde 1) Ik wens iedereen een fijne ( aankomende ) zwangerschaps! Groetjes Clarissa 81
hallo allemaal ben ook lid van de club. mijn vriend en ik hebben besloten om eindelijk zwanger te worden. laatste ong dag begin mrt gehad. bloed test laten doen op 25 mrt niet zwanger. eerste ong dag had begin april moeten zijn ,maar tot op heden nog niks. een beetje overtijd.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Welkom en veel succes met zwanger worden! Misschien is het al zover, laat je het ons dan weten? Ik duim voor je!
hallo ik wilde jullie even bedanken voor de leuke reactie ik ben pas nieuw op de site dus moet nog even uitvogelen hoe het allemaal zit. heb afgelopen zo een test besteld bij sensitest. wordt morgen als het goed is geleverd spannend jullie horen wel of het raak is of niet
Hey iedereen bedankt voor de leuke reacties, had een negatieve test op zaterdag, maar ben wel al een hele week zwaar misselijk ( en dit ben ik nooit heb een stenen maag ) Maar ook lichtt bloedverlies vanaf zaterdag, naar niet zoals gewonlijk helder rood, maar een beetje oud en veeeel minder als ik gewend ben. Hoop op niets en denken aan de volgende periode!