Hallo allemaal, Wij zijn Merel en Sabine. Twee ongelooflijk leuke vrouwen (Merel verslikt zich bijna in haar water wijl ik hardop voorlees wat ik schrijf) van 23 en 26 lentes jong. We zijn al een hele periode bezig om mama te worden. We willen dolgraag mama worden en ons geluk bezegelen. We zijn via een fertiliteitskliniek lange tijd bezig geweest en begin van het jaar was het eindelijk zo ver. De eerste twee keer (IUI) heeft er geen bevruchting plaats gevonden. Driemaal was scheepsrecht en vanaf 6 april zijn er kleine zwemmertjes op zoek gegaan naar mijn eicel. Die is inmiddels gevormd tot een klein vruchtje. In het forum kan je lezen dat het momenteel erg spannend voor ons is, omdat ik afgelopen week (en nu) wat bloed verloren heb. We hebben zaterdag wel gezien dat de beeb op de juiste plek zit en er een hartje klopt, maar tot we meer weten, blijft het spannend. Verlies tenslotte wel nog steeds beetjes bloed. Dus we vinden het heel fijn dat we op dit forum ons verhaal kwijt kunnen en dat er mensen zijn om te praten over de zwangerschap.
Welkom! Ik hoop dat het goed blijft gaan en jullie over een maand of 7/8 mama's worden van een prachtig baby'tje!
Welkom! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap... Hoop dat jullie ervan kunnen genieten en over n paar maanden fijn mama mogen worden! Knufs
Welkom en gefeliciteerd!!!!!! Zelf ben ik ook zwanger geraakt via een bekende donor Alleen ben ik wel single moeder hahaha