hallo allemaal, Het is denk ik wel netjes als ik me ook even voorstel. Ben 37 jaar, heb geen kinderen. Nogal wat ouder dan de meesten hier, zie ik. Ik ben pas toen ik 36 was iemand tegen gekomen met wie ik graag kinderen zou willen. (we kennen elkaar van de middelbare school, maar das een lang verhaal). Mijn vriend woont op dit moment voor zijn werk in de VS, dus van 'klussen' komt helaas niet zoveel Twee weken geleden flink geklust (toen was ik ook daar), gisteren was mijn NOD en ook ongesteld geworden. Volgende ronde is pas eind mei, begin juni, niet echt mijn vruchtbare periode dus Maar natuurlijk wel super gezellig dat we elkaar dan zien! Ik zal denk ik niet al te veel schrijven, want het is op het moment druk op mijn werk, maar zal proberen zoveel mogelijk vragen te beantwoorden en steun te bieden!
Welkom hier. Jammer joh dat het met het klussen niet zo geweldig gaat, je kan moeilijk elke keer naar de VS gaan he om te klussen haha. Succes ermee
Welkom, er wordt hier genoeg gekletst! Wat zijn jullie plannen als jullie straks zwanger zijn? De VS is vrij ver namelijk... Succes en ik hoop dat het snel "raak" mag zijn!
Wat zijn jullie plannen als jullie straks zwanger zijn? De VS is vrij ver namelijk... Ja, dat is nogal ingewikkeld. Hij zit daar tijdelijk en heeft al een aanbieding om daar te mogen blijven. Maar onze voorkeur heeft het als hij weer terug keert naar Nederland, of in ieder geval in Europa. Hij heeft twee aanbiedingen in Duitsland lopen en er loopt ook nog iets in NL. Zelf werk ik ook vrij internationaal en ben ik behoorlijk flexibel in waar en hoe ik werk. Hij is wat minder 'mobiel' dus het is nu nog even onduidelijk totdat zijn aanbiedingen wat vastere vorm krijgen. Als dat in NL doorgaat, kiest hij voor Nederland, maar als dat niet doorgaat moet hij dus een keus maken tussen Duitsland en Amerika. Duitsland zie ik zelf niet zo zitten, dan zou ik liever naar Amerika emigreren...