Hallo dames (en misschien ook wel heren?) Ik kom hier ook es een kijkje nemen. Is 't hier gezellig? Ik ben 42 jaar, getrouwd, ben 17 weken zwanger van onze derde. Schrik niet, onze oudste is 23 en de jongste 20. Een jaartje na de tweede mocht van ons nummer drie wel komen, maar die liet helaas wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang op zich wachten! Maar na al het hopen, bidden en wachten was het toch nog een keertje BINGO! En nu op naar nummer drie.
Hoi Kisbaba, welkom hier en geniet lekker van je wondertje op komst! Poeh.. moesten jullie zeker lang wachten .. Succes in je zwangerschap!
Hoi Allereerst welkom hier. En gefeliciteert met je zwangerschap. En wel makkelijk al oudere kinderen heb je meteen oppas hahaha. liefs kim
Bedankt voor jullie welkom. Het lijkt me wel gezellig hier. Grappig dat zoiets als een forum er is, tijdens deze zwangerschap. Met de jongens bestond zoiets helemaal nog niet, moest je het hebben van de verhalen van je vrienden, buren en familie. Dit is eigenlijk ook wel heel erg leuk. In ons geval gaat dat maar half op. De oudste woont en studeert al een paar jaar in Leiden, dus die komt niet zovaak meer thuis Maar geeft ook niet hoor, ik wil ook niet teveel gebruik maken van oppas, want ik vind het heerlijk om zelf voor m'n kindertjes te zorgen, zeker als ze nog klein zijn.
Hoi hoi Welkom en veel kletsplezier toegewenst. Van harte met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly
Wens je van ganser harte welkom hier meid! Proficiat met je zwangerschap! Wens je veel geluk! Liefs Marjo
Nou dit wondertje liet zich wel heel lang op zich wachten! Maar heel veel plezier hier op het forum! En natuurlijk GEFELICITEERD!
Hi welkom! Uiteindelijk wordt het lange wachten toch beloond. Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en geniet er van! Liefs D.. -x-
Welkom en onwijs van harte. Fijn dat jullie wens voor een derde toch nog in vervulling gaat...... Geniet er van!
hoi kisbaba gefeliciteerd met je zwangerschap dat was zeker lang wachten ik ben nou al twee jaar bezig en af en toe gelukt en dan geeindigd in een miskraam.de moed zakt me nu al in de schoenen. jou verhaal geeft mij hoop dat het uiteindelijk toch zal lukken. veel plezier met de zwangerschap. grt natascha