Morgen acht weken echo, spannend! Het voelt erg goed, maar om dat kleine ding straks even te mogen zien, wat een feest! Vandaag mijn mams verteld, allebei tranen. Dacht dat doe ik mooi, maar het flapte er op de deurmat bij de vend gewoon ineens uit. Ook wel weer grappig. Nog meer meiden morgen een eerste echo?
heel veel plezier, ik vond die echo van 8 weken al super, je zag al best een soort mensje. Kan het even niet beter omschrijven, sorry
veel plezier dames! Ik heb een echo met 7+5 gehad en leek net een baby dino.. is gelukkig wel bijgetrokken
Jaaaa! Alles goed. Tranen over mijn gezicht. Hartje klopt mooi en het is erg bewegelijk. Friemel de friemel. Gewoon via de buik. Ze wilde inwendig, maar ik heb aangegeven dat ik he t liever eerst gewoon wilde proberen. Ging erg makkelijk zonder veel duw werk. Super blij! Ook lijk ik iets verder, nu negen weken. Kijk nu alweer uit naar de twaalf weken echo. Wat een feest dat dat in ons landje allemaal maar mag en kan. Leontine, hoe was het bij jou?