Hoi Om bij het begin te beginnen ik vloei al zo`n 8 weken.. pff geen pretje.. 6 dagen voor mijn stopweek begon ik met vloeien. 2dgn daarna jeuk = schimmelinfectie. Ik kreeg daar een dag voor ik ongi moest worden 3 (eitjes) capsules voor. en de tip slik de pil eens een maandje door. zo gezegd zo gedaan en ik bleef maar vloeien de ene dag meer als de andere. test gedaan voor de zekerheid. negatief (gelukkig) Nu had ik afgelopen dinsdag vreselijke buikpijn kon bijna nie lopen.. naar de HAP geweest blijkt blaasonsteking heb ik nu een kuur voor. De arts zei heel normaal als jonge meiden vloeien (ben28) maar.. bent u niet zwanger?? uhm nee slik pil hij zei slik maar 2 pillen tegelijk een maand lang dus 2 strippen geheid dat het vloeien over is. Bij de apotheek kenden ze dit niet goed en zei bel de ha ff. Dus ik de ha bellen was er niet vervangende gebeld en deze zegt nee das niet normaal Kunt u zwanger zijn?? uhm nou nee ik slik de pil.. Nu moet ik maandag naar mn eigen huisarts maar knijp em wel een beetje.. Nu mijn vraag: herkent iemand dit??? Alvast bedankt
Ja ik, en het prachtige resultaat daarvan ligt nu boven in z'n bedje Geen klachten zoals de jouwe, maar wel zwanger door Microgynon 30 heen. Op de pil kun je nu eenmaal niet 100% vertrouwen. Hou er ook rekening mee dat, nu je antibiotica slikt voor je blaasontsteking, de pil waarschijnlijk sowieso niet werkt.
Hoi Shadixx Dat zal wel ff schrikken geweest zijn?! ik hoor het toch vaker hoor zwanger door de pil heen maar ook wel door sterrilisatie .. Dat van de antibiotica is achterhaald. Ze zei dat het onzin was en de pil is nu tijdens antibiotica`s gewoon werkzaam. is weer iets nieuws heb het bij 3 apotheken nagevraagd de vorige keer mij hebben ze altijd gezegd als je vloeit ben je niet zwanger.. hmm klopt dus niet? en ik ben misselijk maar heb t idee dat dit van de antibiotica is.. zou niet weten hoelang geleden wij sex hebben gehad denk wel meer dan een maand.. Ik ben benieuwd of iemand het herkent of gehoord heeft dat als iemand langer vloeit zwanger is geworden door de pil heen. Groetjes, Danielle
Kun je niet gewoon een testje doen meis? Dan heb je duidelijkheid.. Ik las net dat je met een BBZ door kunt blijven bloeden.. Zou er zeker aandacht aan besteden hoor, want het klinkt niet goed! Hier was het maar heel even schrikken. Heb me een fractie van een seconde afgevraagd hoe ik het moest gaan doen met school (ik was 17), maar ik wilde altijd al jong moeder worden en de pil slikte ik eigenlijk alleen maar 'omdat het nu eenmaal beter was om te wachten'. Ik ben altijd dolblij geweest met m'n zwangerschap! Heeft ook heel veel verdriet met zich meegebracht omdat mijn ex me direct aan de kant schoof als ik geen abortus wilde, en zijn ouders aan iedereen die het hoorde wilde dat ik expres zwanger was geraakt (terwijl ze er op vakantie elke avond bij waren als ik m'n pil innam), maar inmiddels ben ik dolblij dat het zo gelopen is. Dat ik er een prachtige zoon aan over heb gehouden en dat ik niets meer te maken heb met mijn ex en zijn familie
Hier ook door microgynon 30 heen zwanger geraakt (en echt niet onzorgvuldig geweest met inname of bijv ziek geweest of iets). Ze is nu 5 haha. Maar wat een onzekerheid zeg.. Bah! Hier werd ik in de stopweek anders dan anders ongesteld (minder en dus niet blijvend aan het vloeien zoals jij) en bleef maar misselijk, wat dus het gevolg was van de prille zwangerschap, test was meteen overduidelijk positief, dus heb verder nooit zo in onzekerheid gezeten. Kan je niet zelf ook nogmaals testen? Sterkte en succes meis!
Hoi Bedankt voor jullie reacties! Ik heb geen test in huis.. helaas Ik ben deze week wel ongesteld geweest tenminste 1 dag ontzetten heftig ik verloor flinke stolsels bloed. de dag daarna nog gevloeid en toen was heb weer spotting zeg maar. Ik ga morgen vroeg eens de ha bellen en een afspraak maken.. of ik gelijk terecht kan.. ff uitsluiten en onderzoeken wat dit nu is Ben vreselijk misselijk maar denk van de antibiotica waar ik mee gestopt ben.. en heb vreselijk last van mn buik en rug maar niet moe oid.. Groetjes!
Ja dat de misselijkheid van de ab is weet ik nu wel zeker. ben gestopt moest zondag nog 2 capsules innemen heb ik niet gedaan gister nog wel wat misselijk maar vandaag al een stuk beter.. bn ook benieuwd..
leuke naam heeft je zoon. ik ben 6 jaar geleden ook zwanger geraakt door de microginon 30. en ja onze jarno is het resultaat. dus ik zou idd de huisarts bellen.maar als je al zo lang vloeit denk ik idd daad dat het niet goed is. succes
Ha Esje haha leuke naam idd toch hoor je die naam niet vaak. dankje wel ik laat hier vanavond ook even weten of er een uitslag is
Een vriendin van me ook door de microgynon 30 heen zwanger geworden...... Nu een mooie dochter rijker! Ik ben benieuwd......
Nou deel 1 ik word doorgestuurd naar de gyn omdat ze na inwendig onderzoek wel denkt dat de pijn bij mn baarmoeder en/of eierstokken vandaan komt. deel 2 een soa testje gedaan, manlief is deze nu naar de brievenbus aant brengen maar we zijn heel trouw aan elkaar dus naja kan eigenlijk niet. deel 3 ze heeft / zijn een zw test aan het doen.. ze zei ga maar naar huis ik bel je straks wel met de uitslag.. maar we denken van niet. maar zeg nooit nooit dus ben benieuwd.. manlief vreet zich op die wil echt echt maar dan ook echt geen 3e.. word vervolgd
Oh ik dacht dat ik al gepost had.. is niet goed gegaan dan. Uitslag test negatief. Ik ben niet zwanger. Ze faxt de verwijsbrief gyn vandaag nog dus ben benieuwd hoe snel ik mag komen
Ik ben woensdag bij de gyn geweest ze belden op kon gelijk terecht! Eierstokken en baarmoeder zagen er goed uit geen afwijkingen te zien gelukkig! en ook geen garnaaltje hihi Nu heb ik nog steeds klachten dus vanmorgen bloed geprikt en ontlasting op kweek.. ben benieuwd denk dat er gewoon niks uit komt.. helaas.. Heb wel met de gyn over gehad over de bijwerkingen e.d. Hij denkt dat ik gewoon een hormonaal dipje heb gehad en daardoor vloeide en nu gereset ben hij vroeg wel of ik nog kids wou = nee waarom ik dan geen mirena spiraaltje nam.. uhm.. dus daar gaan we eens over nadenken heeft zeker geen haast ze hebben em na de bevalling van mn jongste gezet toen zat ie niet goed. eruit en ik werd pas na 9 weken ongi! dus vandaar dat ik weer aan de pil ben gegaan.. bedankt nogmaals voor jullie reacties
Fijn dat blijkt dat je niet zwanger bent en er tot nu toe geen gekke dingen zijn waar te nemen. Hopelijk gaat nu alles weer lopen zoals het zou moeten en heb je niet zoveel vreemde klachten meer!
De pil is nog steeds niet betrouwbaar bij sommige antibiotica. Als je de pil slikt en hij werkt niet word je gewoon ongesteld, dus heb je geen ontrekkingsbloeding. Als de pil wel werkt en je dus niet zwanger bent heet de bloeding een onttrekkingsbloeding en geen menstruatie. Als je geen kinderen meer wil, waarom laat je je dan niet steriliseren? Of wil je de optie openhouden? Dan is een spiraaltje een uitkomst inderdaad.
Als ik over sterilisatie begin dan springt de huisarts op haar achterste poten! ben nog maar 28.. nou wil ik mn man zover krijgen maar die wil ook nog niet echt.. haha Ik denk wel over een spiraaltje minder hormonen maar goed overal zit enig risico aan..
Je kunt ook kiezen voor een Gynefix, dat is een heel klein koperspiraaltje waar geen hormonen in zitten.