hoi dames.. nou de titel zegt het al ik kan niet meer wachten met testen nog maar lady's er last van .. ? mijn ei was 7 dagen geleden .. en mijn NOD dag is de 7e .. maar kan je na ja ei van 7 dagen geleden symptomen hebben.? ik heb nu echt last van - hoofdpijn - moe - honger - zere tepels - ongi pijntjes * mijn ongi moet pas over 7 dagen komen* - snel geirriteerd - witte afscheiding, eerst zalf idee en nu soms slijm soms heb ik echt het idee dat ik zeur.. maar het is wel raar zoals nu heb ik me nog nooit gevoeld. en me vriend en ik hebben geen sex gehad omdat het moet.. ik had eigenlijk het idee van als het komt komt het wel.. maar nu na 9 maanden klussen mag het wel een keer komen .. ik heb me laten pendelen en kijk mijn onderschrift.. ! ik wordt af en toe zo gek van mezelf
aaah meid je hebt het wel erg te pakken he! ik hoop echt voor je dat je zwanger bent maar ik kan alleen maar zeggen take it easy!!! je maakt jezelf helemaal gek Kan me wel voorstellen hoor, er staat tenminste wel een streep op je test dus tja... maar dat is gelijk ook een reden waarom ik niet te vroeg zou testen... meid heel veel sterkte met afwachten en ik duim voor je!!!
Ik heb het bij mijn zwangerschappen ook gehad hoor, ik voelde gewoon dat ik zwanger was, alleen bij mij was het wel dat ik daardoor een soort rust over me kreeg en pas op de NOD heb getest, ik wist toch al wat er op die test kwam te staan Ga je morgen weer testen?
Ik heb ook mijn nod op de 7e maar ik voel me helemaal niet anders. alleen moe, geirriteerd en pijnlijke tepels veel pukkels en steken links en rechts maar dat heb ik volgens mij altijd tussen mn ei en nod. Ik ga dan ook niet testen voor mijn nod want ik voel me echt niet zwanger ofzo. Wel jammer maar het was pas de eerste ronde. Succes!!
he ja mijn nod is ook de 7e.. ! maar ik vindt het moeilijk om te wachten gisteren voelde ik me totaal anders.. en nu ook alleen heb ik nu een bolle buik zo voelt het.. en alsof ik om het kwartier moet plassen .. pff ik wordt er zo moe van . gelukkig houd het weer me tegen om te testen .. !.. denk dat we dat morgen maar gaan doen ..
Hi dames, Ik kan ook niet wachten hoor, ik heb NOD zondag de 7e, superspannend. Ik ging net even een plasje doen en wat zie ik.... 2 druppeltjes lichte bloeding.... Ik hoop enorm op een innesteling, dat zou nl. gisteren of zondag zijn geweest. Bij mijn vorige succesvolle zwangerschap had ik dit ook. Maar helaas ben ik ook al 2x teleurgesteld met een mk (9 wkn en 5,5 wkn). Vroeger dan mijn NOD testen doe ik gewoon niet meer. Alleen is de spanning niet om te houden! Ik voel me ook steeds draaierig en een beetje weeig. Maar nogmaals: ik probeer me niet gek te laten maken..... suc6 meiden!
Heb jij van die sensitesten, die extra gevoelige dat je al zo snel test, of gebruik je gewone testen?
ik heb ze geen van 2e en huis .. haha.. ik moet echt naar de winkel .. en het regend zo hard !. maja zou het wel slim zijn .. heus kan je 5 dagen voor je NOD posi testen