Weer een ovutest vraagje...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bebietje, 15 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bebietje

bebietje Actief lid

6 jan 2007
    170
    0
    0
    Na twee dagen donkere test streepjes op mijn ovutesten (zie album) heb ik nu weer een lichte test streep. Mijn LH piek gehad dus, maar als ik bij sensitest lees zijn met het afnemen van de LH piek mijn vruchtbare dagen begonnen!? Klopt dit?

De reden dat ik dit vraag is omdat klussen helaas gister niet meer gelukt is (eergister wel) en ik me afvroeg of ik vandaag dan nog vruchtbaar ben?? (geklust word er sowieso vanavond wel hoor, maar hoop dat er nog een bevruchtingskans in zit):)

Oh nog even de feiten:
    Start LH (donker lijntje 13 juni om 16.00) en de 14e juni om 19.30 nog steeds posi en vanmorgen een lichte streep!

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik had 29 mei een posi ovu test. Volgens mij 30 mei me ei(posi test was al aan het afnemen) Ik heb 29,30(s,morgens) en 1 juni geklust. Daarvoor een week niet omdat ik dacht dat ik ieder moment ongi moest worden. Maar ik ben nu zwanger.Ik zou voor de zekerheid idd nog gaan klussen en dan 14 daagjes wachten

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Na hoelang pilgebruik ben je zwanger dan :) En hoeveelste ronde? Ik heb nog geen enkele postieve ovu test gehad :( Wel gewoon de tweede week geklust en nu weer... Man lief wordt er wel moe van nu :( DIE ZEGT: WANNEER WORD DIE TEST POSTITIEF HAHA

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik ben in februari gestopt met de pil omdat ik me er niet goed meer bij voelde en omdat we op den duur toch een kindje wilden en zo kon ik zien wat me cyclus was. In april begonnen met ovu testen maar ik kon steeds me ei niet vinden. We warennog steeds niet echt begonnen om bewust voor een kindje te gaan. Maar omdat ik wou weten of ik wel een ei had ben ik aan die testen begonnen. Toen ik steeds geen ei kon vinden werd ik al bang dat ik er geen had. Halve wegen april besloten dat we voor een kindje gingen werd ik helemaal niet ongi dus ik had nog een ovu test liggen en omdat ze zeggen dat ie ook hcg meet heb ik hem gedaan en toen was ie knal posi. Wel geklust voor de zekerheid. De volgende dag nam de test alweer af en had ik dus me ei gehad op dag 41!! en 11 dagen later had ik een post zw test. Dus bij me eerste echte ronde was het gelijk raak

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Zo heerlijk zeg! Ja ik kan me ei dus ook niet vinden :( Testen blijven maar raar doen. Ene moment is de test streep bijna even donker als de controle streep en andere moment lichter.

Word er aardig gefrustreerd van... En omdat je nooit kan inschatten wanneer je zwanger kan zijn e/o worden ivm vruchtbaarheid.. Wet dus nooit wanneer ik moet klussen :(

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Bij mijn eerste zwangerschap wist ik het ook niet, dus hebben we gewoon elke dag geklust, haha! Toen was ie raak ;)

Succes, voornaamste dat je er plezier in blijft houden. Het moet wel leuk blijven hoor, ander wordt het een geforceerd riedeltje ..

Deel Deze Pagina