hoi ik zit nu 2 dagen voor dat ik onge moet worden en heb net een clearblue test gedaan hij gaf aan niet zwanger maar na het uit elkaar halen zag ik een duidelijk 2e streepje ik het dan dat het net te weinig hcg was om de test positief te laten worden op het doosje staat wel dat ie 4 dagen voor NOD gebruikt an worden en had ook een van kruitvat 2 voor 5 euro gedaan en die was ook vaag er kwam na 10 min een licht rolze 2e streep en die ging heel langzaam van links naar rechts in denk 15 min nu is die bijna van het schermpje maar dat streepje is wel rolze maar echt verkeerde plek alvast bedankt
Niet uit elkaar halen die dingen. Kijk wat er nu gebeurt. Nu ga je twijfelen, terwijl je er niets uit kan en mag opmaken. Ik snap het overigens wel hoor, daar niet van. 2 voor 5 dus niet 2 roze streepjes maar 1 begrijp ik? Op dag van je nod, dus maar die 2e er aan wagen. Succes!
Ik had bij zowel een negatieve als positieve test streepjes staan op de CB digitaal. De keer dat hij NIET ZWANGER aangaf was ik ook echt niet zwanger en de keer dan hij ZWANGER aangaf wel. Je moet dus echt niet naar de streepjes kijken bij de digitale CB test, want dat zegt echt niks. Maak jezelf dus niet gek en test nogmaals op of na je NOD. Natuurlijk hoop ik dat je snel een positieve test in handen hebt.
Het staat ook in de gebruiks aanwijzing dat je NIET naar de streepjes moet kijken. En het streepje van de kruitvat test staat ook altijd op de goede plek kijk maar eens in mijn album. Misschien over een paar daagjes nog eens testen
Ik zou idd gewoon nog een paar dagen wachten en dan nog een test doen. Overigens zijn streepjes waar je zo lang op moet wachten volgens mij niet betrouwbaar. Als je zwanger bent, dan zie je gewoon gelijk een streepje.
Ja want mijn ovu testen geven ook 2 strepen aan hoor als je test! Maar denk dat het standaard is bij CB dat die 2 strepen aangeeft. Wacht het even af en test over een paar dagen weer, maar nooit naar die streepjes kijken, hij i niet voor niets digitaal !