Dames ik heb helaas deze week mijn tweede miskraam gehad. De eerste keer is verwijderd d.m.v currutage en deze heeft mijn lichaam zelf afgestoten. Nu ben ik bang dat het een combinatie is met de pcos dat het hierdoor verkeerd loopt. Nu moet ik volgende week vrijdag naar de gynaecoloog met enkele vragen rondom deze miskramen. Hebben jullie nog bepaalde tips die ik kan meenemen in het gesprek. Of bepaalde vragen die belangrijk zijn om te stellen?? Alvast bedankt voor het meedenken!!
Hoi Ook ik heb de diagnose PCOS. In december een miskraam na 5 weken, en afgelopen maandag een MA geconstateerd bij 8w2d. Volgens de gyn heeft het een niet met het ander te maken. Ik twijfel daarover, maar dinsdag worden er andere onderzoeken ingezet. Heel veel sterkte.
Sterkte ermee! Misschien kunnen we elkaar beetje op de hoogte houden. Wat van onderzoeken worden er ingezet bij jou? Word je zwanger uit jezelf of ben je ook aan de hormonen ??
Lijkt me fijn elkaar wat op de hoogte te houden. Na drie en een half jaar proberen zijn we nu dan 2 x spontaan zwanger geraakt. Jij wel aan de medicatie? Ze willen ons onderzoeken op chromosoomafwijkingen, op stollingsafwijkingen, een schildklierprobleem, en of ik anti stoffen aanmaak tegen de cellen van het vruchtje. Ik wilde graag een progesteron onderzoek, maar volgens mijn gyn is dat 'onzin'. Is er bij jou ook gesproken over verdere onderzoeken?
Oh das al een hele geschiedenis ..... nee nog geen medicijnen omdat ik elke x uit mezelf wel een eisprong krijg ....