Ik ben ook helemaal blij met het winforum, maar er viel me iets op.. Ik had een paar keer meegedaan toen de borstkolf als prijs kwam. Schreef me bijna weer in tot ik zoiets had van "wacht even, ik heb een heel goede borstkolf, waarom zou ik meedoen?". Ook deze week doe ik niet mee. Maar het verbaasde me hoe automatisch je je toch inschrijft, puur omdat er iets te winnen valt. Dus nu vraag ik me af: Doe jij altijd mee, ongeacht de prijs? Even nog een poll maken!
Nee ik niet. Die keer met het traphekje heb ik niet mee gedaan omdat ik al een traphekje heb. Deze keer doe ik ook niet mee. Super leuke prijs maar Levi zit op een tripp trapp en we hebben leren stoelen dus daar zou ik die verhoger ook niet makkelijk op kunnen bevestigen. Geef dan liever iemand die het wel goed kan gebruiken de kans het te winnen.
Nee, vergeet het altijd. Maar heb ook niets " nodig" als hierdoor iemand anders meer kans maakt is dat prima.. Wel leuk dat het forum dit aanbied
Ik vind het een leuk topic maar doe niet standaard mee. Wat ik niet leuk vind, al heb of niet nodig heb, sla ik gewoon over. Maar inderdaad, het is wel aantrekkelijk om mee te doen
nee ik doe ook niet altijd mee, een kolf bijv ben ik niet nodig dus waarom meedoen. en ik vergeet het vaak
nee, alleen als het me een leuk kado is die ik ook kan gebruiken. wat moet ik met iets wat ik niet kan gebruiken, gun ik het een ander gewoon
nee, ik doe niet iedere week standaard mee. ik moet zeggen dat ik wel meteen kijk wat er te winnen valt... maar ik heb nu een paar keer niet mee gedaan. en zo zal ik ook deze week niet mee doen, wij hebben alleen maar stoelen met hoge leuning en buiten dat heb ik al 2 kinderstoelen, dus doe ik niet mee!
Heb één keer meegedaan, weet al niet eens met met wat haha.. Ik ben geen stoelverhoger nodig, traphekje heb ik al etc. Ik ben het meestal niet nodig en soms ben ik net te laat.. Dus ik doe alleen mee als ik er iets aan heb..
Nee hoor, ik heb pas 2 keer meegedaan, toen viel er iets te winnen wat ik wou hebben. Als ik de hoofdprijs niet perse hoef, waarom dan mee doen? Dan gun ik t liever iemand anders. Tis hier dus zeker geen automatisme ofzo.
Ja ik doe mee. Ik he een aantal vriendinnen die nu nog zwanger zijn dus die kan ik het eventueel geven. Alleen met de echo he ik niet meegedaan.
ik heb nee gestemd, ik doe alleen mee als er iets te winnen is wat ik kang ebruiken anders niet. ik heb er denk ik 6 overgeslagen de rest heb ik wel aan mee gedaan
ik doe alleen mee als ik er zelf iets aan heb of mijn kinderen. Ik vind het onzin om mee te doen aan iets waar ik niets mee kan en het dan aan iemand van buiten zp te geven of op mp te zetten . Ik vind dat het bedoeld is voor zp`ster .
Nee ik kijk wel eerst of het iets is wat ik leuk vind en wat ik kan gebruiken. Anders laat ik het voor wat het is.
Ik doe alleen mee als ik de prijs zelf kan gebruiken en leuk vind. Anders gun ik 't iemand anders meer.
Ik doe alleen mee als het iets leuks is dat ik binnenkort kan gebruiken (dus bv nu nog niet eentraphekje of een kinderstoel ofzo, dat vind ik echt onzin ).
O vind jij dat. Ik vind van niet. ( toevallig zitten vriendinnen hier ook, maar anders vond ik het ook geen proleem)
ik doe ook alleen mee als ik iets echt nodig zou hebben...net als een kolf heb ik niet meegedaan want ik ga geen borstvoeding geven....traphekje kon in daarin tegen wel goed gebruiken nu doe ik ook niet mee deze week...