weer een plas vraagje

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door est, 27 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    Hoi, ik weet dat meer plassen een 'symptoom' is van een zwangerschap. Nu is mijn vraag plas je dan vaker een kleine hoeveelheid (omdat je blaas minder ruimte heeft) of is het vaker een normale hoeveelheid.

Ik ben deze maand pas gestopt met de pil en kan dus heel goed aan het ontpillen zijn maar ik heb vaker aandrang om te plassen en dan is het maar een beetje (en het is geen blaasontsteking, ik weet hoe die voelen). Ook heb ik soms wat pijnlijke borsten (vooral rechts), veel witte afscheiding en is mijn huid droog (maar dat heb ik vaker, vooral in de winter).
    Mijn hoofd zegt dat ik waarschijnlijk nog niet zwanger ben, maar stiekem hoop ik. Ik wil 8 dec testen maar moet me inhouden om het niet eerder te doen..

Heeft iemand antwoord op de 'plas-vraag'?

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik moet helemaal niet veel meer plassen, ook niet in het begin...

Ik duim voor je!

3. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    iemand anders die wat weet?

en bedankt alvast voor het duimen ninetje :) hoop dat 't mag werken..

4. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Ik plas wel heel veel en niet steeds een klein beetje ofzo.. Dit was eigenlijk het eerste waar ik een beetje aan merkte dat ik zwanger was.. en nog steeds het enige eigenlijk..

5. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik moet al vanaf het begin vaker plassen, en nu ik bijna op de helft zit merk ik dat het steeds kleine beetjes zijn, terwijl het voelt alsof ik helemaal 'vol' zit.
    Bij mij is het straaltje ook niet meer zo krachtig als eerst.

6. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    ik ga steeds stiekem een beetje meer hopen.. heb sinds vandaag ook wat krampen. Dus of ik wordt ongesteld of het zou zomaar kunnen. Rechterborst doet nog steeds pijn en veel witte afscheiding.. misschien dat ik er morgen maar een testje tegen aan gooi..
    bedankt voor de reacties

7. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    nou, geen 2 streepjes vandaag. Vannacht ook weer krampen gehad. Vandaag pijn aan m'n buik en onderrug en m'n borsten doen ook irritant.. Nog steeds veel afscheiding.. Wacht maar af of ik ongi wordt en anders zien we wel... Denk dat ik maar met de instelling: het komt als het komt moet doorgaan. Zo min mogelijk stress..

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    was 5 -11 de eerste dag van je menstruatie?

9. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Ja de mijne ook. Hoezo?

10. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    Nee, toen heb ik mijn laatste pil genomen (pil 16 van de strip). Daarna op 10-11 lichte bloeding (bruinig) van een dag en verder nog niets. Zou dus ook heel goed kunnen dat ik ongesteld moet worden. Toen ik de pil slikte (en daarvoor ook) had ik eigenlijk nooit ergens last van behalve dat ik 'bilkramp' kreeg (pijnscheuten waardoor ik soms even niet kon lopen, heel naar).. en dat heb ik nog niet gehad

Deel Deze Pagina