Weer een politicus met smerige berichten...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MadeInUSA, 21 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.279
    11.001
    113
    Ja en zijn gewone werk is te min voor meneer. Pedante creep.
    Baudet vindt meedoen debat 'beneden zijn waardigheid' - https://nos.nl/l/2251498

Hana84 vindt dit leuk.
  2. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Die man is gewoon een narcist net als zn grote voorbeeld Trump.

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.823
    5.958
    113
    Vrouw
    Onafhankelijk van hoe je er verder over denkt (want de oppositie kreeg amper de kans om echt het debat aan te gaan, zeker mbt de nieuwe regeling rondom de dividend belasting), wij betalen met z’n allen zijn salaris, dus moet ie gewoon zijn werk doen en niet zo piepen...

4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik heb naar aanleiding van dit artikel direct een mail gestuurd naar mijn werk. Mijn adviezen worden ook veel te vaak niet opgevolgd en dus kom ik ook niet meer. Ik verwacht natuurlijk wel mijn salaris! Lijkt me heel redelijk toch?!

Hana84, Marchella en DastyQueen vinden dit leuk.
  5. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Wel mooi om te zien hoe hij door iedereen werd uitgelachen (en vast ook uitgekotst) door die opmerking.

6. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Maar wat is dan de zin van een debat als de meesten toch maar op hun mobiele kijken en er totaal niet geluisterd wordt naar wat je te zeggen hebt?

Het partijkartel heeft het wel mooi voor elkaar, zij bepalen, lachen de bevolking uit, want die doen toch braaf wat er gezegd wordt.

Naar de bevolking wordt niet geluisterd, schaffen het referendum af, dividendbelasting afschaffen zodat het volk weer kan ophoesten, aanpassingen voor het milieu wat het volk mag betalen met een rendement van 0, 0007%, btw verhoging terwijl de economie weer stijgende is, niet te spreken over alle overige belastingen die weer verhoogd gaan worden en ga zo maar Door. De huidige zittende partijen zitten lekker op het pluche, Kamerleden die nauwelijks in het nieuws komen, met hun foute uitspraken, behalve als het de pvv of fvd is. Dan breed uitmeten zodat het volk, de brave volgers van de zittende partijen, die partijen uit gaan lachen, terwijl de zittende partijen jullie uitlachen.
    En de vvd, cda en d66 stemmers, trappen er nog in ook.

7. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.502
    4.344
    113
    Vrouw
    Uhm?! Weer?! Dus elke keer nadat je reactie ‘verkeerd wordt gelezen’ (ahum!) dan laat je je account verwijderen?

tuc vindt dit leuk.
  8. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Iedereen die gaat stemmen wordt gehoord. Of de partij van jouw voorkeur de meeste macht krijgt en jij dus het meest gehoord wordt, wordt bepaald door hoeveel mensen het met jou eens zijn en dus dezelfde partij gekozen hebben. Dat is een beetje de clou van democratie. Als je het er niet mee eens bent, kun je zelf een politieke partij starten, een politicus van de best passende partij aanschrijven, je aansluiten bij een belangenpartij enz.

Dat niet iedereen vol continu aan het opletten is, ik weet niet hoe dat bij jou op het werk is, maar bij ons gebeurt dat ook regelmatig. Er zit een grens aan je concentratiespanne. Daarnaast kunnen ze op die manier communiceren met andere medewerkers die hen weer informatie kunnen geven om hun interruptie te kunnen onderbouwen.

En inderdaad, het beleid wordt niet compleet omgegooid zodra iemand het er niet mee eens is. De grote lijnen zijn bepaald en een deel van de algemene beschouwingen is puur om je te profileren voor je achterban. Maar er worden wel degelijk soms scherpe randjes afgehaald en zaken deels aangepast. Maar uiteindelijk hebben deze 4 partijen een regeerakkoord gesloten op basis van de uitkomst van de verkiezingen en daar zullen zij zich aan houden. Dat betekent niet dat het in beton is gegoten. En als de PVV of fvd iets nuttigs te melden zou hebben, dan zou daar wel naar geluisterd worden.

tuc vindt dit leuk.
  9. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.279
    11.001
    113
    Misschien doen FvD, VVD en PVV wel bovengemiddeld veel foute uitspraken ;) en denk je echt dat Wilders en baudet het erg vinden? Die geilen op alle publiciteit, positief of negatief. Sterker nog, ze provoceren.

Enne, zullen we het eens hebben over (dis)respect voor en luisteren naar de leden en medewerkers van een partij? Kijken welke partijen er daar mooi op staan? En wie blijken er keer op keer een loopje te nemen met de regels en het fatsoen, en onze publieke middelen te gebruiken voor eigen gewin?

Verder, wat hierboven ook al is gezegd, heb je een beter idee voor de politiek?

Ik voel me niet uitgelachen door mijn volksvertegenwoordigers, integendeel.

Misschien moet je ook maar de politiek in, als je je zo voelt. De eisen liggen met name bij de PVV niet zo hoog. En volgens mij past die partij wel bij je.

tuc vindt dit leuk.
  10. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.279
    11.001
    113
    :roflmao:

11. tuc

tuc Niet meer actief

E
    Er wordt echt wel geluisterd. Ik volg nl bijna elk politiek debat dat uitgezonden wordt. Dus ook de algemene beschouwingen. Ik vind dat Baudet gewoon uit de kamer gemieterd moet worden om deze actie. Het is verdorie gewoon je werk. Niemand kan in NL tegen zn baas zeggen: ja sorry ik ben niet bij de vergadering omdat jullie alleen onzin uitkramen.
    Ik vind het te bezopen voor woorden. Maar dat geeft ook meteen aan hoe serieus die partij van hem is. Hoop dat de sukkels die op hem gestemd hebben zich nog even flink achter de oren krabben.

DastyQueen vindt dit leuk.
  12. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    @MadeInUSA Wel fijn dat ik persoonlijk aangevallen wordt. Lijkt behoorlijk op Wilders tegen pechtold. Wie past nu goed bij die partij???

13. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Die politici zijn domme sukkels. Ik ben niet blij met waar de politiek mee bezig is. Dat zaait zo veel onrust.

Aan de andere kant, ik ben opgegroeid in een buurt met veel Marokkanen. Met mijn bos blonde krullen kon ik de straat niet op zonder achtervolgd te worden. Afval werd in mijn tuin gegooid, speelgoed afgepakt, Nederlandse kindjes werden gepest, onze vlag werd in de fik gestoken. Het was verschrikkelijk. Ik werk nu met asielzoekers en de Marokkanen springen er echt tussenuit. Wat een brutaal agressief rotvolk.

14. tuc

tuc Niet meer actief

Wat een uitspraken weer. Ik neem aan dat je zelf wel begrijpt dat je zo niet serieus genomen wordt.

Dit kabinet is absoluut mijn kabinet niet. Maar er zijn genoeg partijen die de wereld een beetje beter proberen te maken.

Marchella, DastyQueen en Manque vinden dit leuk.
  15. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik ben opgegroeid in een buurt met alle culturen waaronder veel Marokkaanse mensen maar herken dit echt niet! Zelfs geen dingen die hier maar een beetje in de buurt komen. En omdat jij dus een slechte ervaring hebt met een paar Marokkaanse mensen vind jij dat je mag zeggen dat het een agressief rotvolk is? Ik vind dat echt zo een domme opmerking! Bah... ik voel door dat soort reacties plaatsvervangende schaamte als Nederlander.

Zoe123, tuc en Lovely83 vinden dit leuk.
  16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik erger mij de laatste tijd er nogal aan dat men maar denkt alles op social media, forums ed te kunnen plaatsen. Waarom denkt er niemand meer na of de opmerking iemand anders misschien kan kwetsen? Maar nee onder het mom van “ vrijheid van meningsuiting” zeggen we de meest lelijke, gemene en kwetsende dingen.

Youtan, consider, DastyQueen en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.040
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Ik woon in Delfzijl en herken mij echt totaal niet wat er wordt verteld hier.
    Vroeger.....15 jaren geleden was er inderdaad overlast.
    Er zijn toen veel huizen gesloopt en overlast plegers zijn vertrokken.
    Tuurlijk zijn er nu nog straten waarin wat mensen wonen met andere normen en waarden dan het mijne....maar in welke stad vind je dat niet?
    Ik durf overal op straat te lopen, ook s'avonds.
    Laat mijn kinderen met een gerust hart overal spelen.
    Mijn man komt hier niet vandaan, maar wil hier niet meer weg juist omdat het prettig wonen is met kinderen.
    Je hebt hier ruimte, kinderen kunnen nog rustig zelf naar school en sport fietsen.
    Dus omdat er bij iemand een fiets uit de garage wordt gejat is het er meteen crimineel....dat gebeurt overal!

Zoe123, LaQueen en tuc vinden dit leuk.
  18. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Waar baseer jij dat op? Beetje bevooroordeeld zo, niet?

19. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.040
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Inderdaad...beetje bevooroordeeld.
    Ik heb een buitenlandse man, en onze kinderen zijn dus ook getint.
    Nog niet te maken gehad met racisme hier, tuurlijk zal dat er vast zijn...net zoals overal.

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.472
    113
    Misschien moet je voor jezelf gaat oordelen even verder lezen. Waar ik idd aangeef dat ik niet over de Gemiddelde mens in Delfzijl kan oordelen, maar dat een deel van de mensen die ik daar ken wel aanhangers zijn.

Deel Deze Pagina