Hoi meiden, Hier geen kinderwens meer maar wel een vraag.. Ik ben na de geboorte van de 2e behoorlijk regelmatig ongesteld. En ik had het nu dus al moeten zijn, een dag of 5 geleden. De laatste weken was ik af en toe misselijk en heb zo nu en dan een tabletje domperidom geslikt. Zou dat een reden kunnen zijn van het uitblijven van mijn menstuatie? Iemand ervaring mee? Ik knijp hem wel een beetje eigenlijk
Nee je zou niet over tijd kunnen zijn door de domperidom. Als je het veilig hebt gedaan, lijkt het me geen reden tot zorgen, heb je het onveilig gedaan, dan zou ik toch ff testen... En tja wat moet ik zeggen... dan is t je eigen schuld Er zijn zoooo veel manieren om een zwangerschap te voorkomen als je het niet wilt.... Niet hard bedoelt ofzo hoor Ik hoop voor je dat er uit komt waar je op hoopt en mocht het een zwangerschap zijn wens ik je al het goeds toe en dat het toch wel welkom is.
Goh, ga ik me ook nog verdedigen, let op: Mijn man wordt binnenkort gesteriliseerd en we zijn errrrg voorzichtig. Gebruiken uiteraard condooms (als we als iets spannends doen want ik durf dus niet zo goed omdat ik nogal vruchtbaar blijk te zijn.. Van de 1e was ongepland zwanger en bij de 2e was ik direct na het verwijderen van het spiraal zwanger. De wereld is oneerlijk verdeeld, I know Wou dat ik mijn vruchtbaarheid kon geven aan iemand die het nodig heeft). Enniehoe, de kans is onwijs klein maar uitaard altijd aanwezig. Ik dacht serieus dat domperidom je cyslus in de war kon brengen en dat je daardoor dus ook later ongesteld kan worden.. En of het gewenst zou zijn? Uiteindelijk natuurlijk wel. Maar het idee maakt me op dit moment alleen bloednerveus. Ik heb sinds jaren het gevoel mijn leven weer een beetje op orde te hebben na een paar zware jaren. Zwangerschappen zijn alles behalve vlekkeloos bij mij en financieel en praktisch gezien is het echt een klein drama. Nouja, maar niet teveel over nadenken nog. En natuurlijk voel ik ook ineens van alles. Uit het niets heb ik zere borsten, trekkende buikpijn en een wee gevoel in mijn maag.. Hoezo spiegies Morgen maar even een testje halen denk ik. ieks