Ik kijk nu ook! Marc-Marie vind ik altijd wel erg grappig, zelfs als ie het niet zo bedoelt is ie grappig. Haha
Dat zei m'n man ook gelijk... Ik heb zelf geen idee, keek nooit paul de leeuw . Voorlopig vind ik het nog wel leuk in elk geval.
Vooralsnog een slap aftreksel van de Paul de Leeuw shows. Benieuwd hoe het verder gaat. Misschien moeten ze even inkomen...
Ik vind het best wel tegenvallen tot nu toe... Paul de Leeuw vond ik veeeeel beter! Maar goed, we blijven kijken wie weet wordt het nog beter/leuker
ik vind t wel prima, beter dan allerlei herhalingen, zit te kijken met een hele gerookte makreel op schoot, lol.
Ik heb even gekeken, maar vind het tegenvallen. Hebben hem over gezet op de film van veronica en schakelen straks weer terug naar het beste idee van Nederland. Ik vind het net zo'n show als paul de leeuw al vind ik die beter. Marc marie vind ik leuk, maar heb een hekel aan beau.
ik heb weinig met die shows van paul de leeuw. maar desondanks heb ik een poging gedaan om een stukje te kijken. helaas kreeg ik algauw de kriebels om het weg te zappen.
Ik vond er niet veel aan, Marc-Marie maakt het dan nog wel grappig. Maar verder vond ik het tegenvallen.