Ik ging net met man en zoontje boodschappen doen. A fijn we gaan de boodschappen op de band zetten en ik sta voor de wagen en mijn man er achter met mijn zoontje. Voor mij staat een winkelwagen met daarvoor een vrouw die bezig is haar boodschappen in de laden. Ik sta met mijn man te praten terwijl we wachten. En in ene krijg ik kei hard een winkelwagen in mn rug geduwd en hij gaat weer terug. En vervolgens weer in mn rug. Dus ik kijk om en zie dat die vrouw die wagen in mn rug duwt omdat ze niet bij de pin automaat kan. Ze vraagt me niet of ik even naar voor wil niks nee ze blijft die wagen in mn rug duwen. Dus vervolgens zeg ik u kunt ook vragen of ik even naar achteren wil hoor als u er niet bij kan. Ze geeft geen kik en gaat vervolgens gewoon weer verder met die winkel wagen knoert hard in mn rug duwen:x Dus ik was het zat en gaf die winkelwagen een duw terug tegen dr aan en toen ging ze eindelijk weg stom mens!:x:x
Moet niet gekker worden! Helaas maak ik ook vaak dit soort dingen mee. Lijkt wel alsof ik zulke gekken aantrek
Noujaaaaa! Wat een raar mens! En goed dat je die kar terug geduwd heb haha Hier gister ook zoon aso... Een oude man kon geen plek vinden met de auto... Zet hem dus voor een stoep met een heuvel voor kinderwagens, rolstoelen enzo weet je wel Dus ik attendeer hem erop krijg ik terug dat t m niks boeit en ze moesten dan maar omlopen/rijden... Dus heb gevraagd of ie dat niet een beetje raar vod, maar hij zei ieder voor zich.. En ik durf te wedden dat dat zoon oude knar is die altijd koopt te zeikeb op de 'jeugd van tegebwoordig'
Hier gebeurd dat ook zo veel in de supermarkt. Vraag dan gewoon of je er even bij mag. Mijn vriendin is hoogzwanger en liep in de stad een hele grote dikke man had haast en liep haar omver. Ze is keihard gevallen, had een onwijze opgezwolle enkel. Hij ziet haar liggen, kijkt haar aan en rent gewoon weer hard weg. Zo bizar, help haar omhoog en zeg sorry. Dan is het toch ook klaar.
Tja je hebt er idioten bij. Maar wel top dat je hebt terug geduwt!! Maar inderdaad ze kan toch gewoon netjes vragen. Hoe oud was deze vrouw?
Nou ik denk eind 60 ofzo? En ze was niet doof en kon goed praten want met de cassiere sprak ze wel! En die verstond ze donders goed! Als ze gevraagd had of ze er bij mocht had ik netjes op zij gegaan. Maar iemand die zo asociaal doet no way!
Nou ik heb de andere kant van het verhaal gehoord Ik trek mijn woorden terug waar 2 vechten 2 schuld,haha. Maar serieus ik heb ook meer last van de oudere medemens dan de jongere. Ik weet niet de ouderen vinden dat ze recht hebben op respect in plaats van het verdienen
Hihi, idd even de andere kant van het verhaal lezen. Zouden jullie het nou over elkaar hebben? Ben nu wel nieuwsgierig
Nee doet denk ik geen boodschappen waar ik ze doe hoor Of ze moet altijd 2 uur verder op dr boodschappen doen Daarbij stond ik niet te praten maar netjes te wachten
Tja sommige kennen de PB knop niet als ze een probleem met iemand hebben Maar goed volgens mij nieuwe rage ofzo? Tegen topics openen word nog druk dan als iedereen dat doet.. Ondertussen lach ik mn lul uit mn broek ( ja zie je ik kan ook liegen )