weer een schoonmoeder topic!!

Discussie in 'De lounge' gestart door truelove4ever, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    had jij vorig jaar niet ook zo'n topic over sinterklaas en kado's die ze voor jouw zoons niet wilde kopen etc etc?

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Dat ze de kinderen als ongelijk behandelt vind ik schandalig.
    Mijn zoon is ook niet biologisch van mijn man, maar dus echt wel zijn zoon en zijn ouders zien hem ook echt als hun kleinkind. Maar wij zijn ook al samen vanaf dat mijn zoon 8weken was.

3. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    jips dat was ik !!!

heb je wel goed onthouden hihihi;):D

4. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    en zo zijn we alweer een jaar verder pfffffffffffffff
    en het wordt er niet beter op grr

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja misschien moet je eens gaan nadenken of je zo`n mensen wel zo dicht bij je wilt hebben staan..
    Ik zou echt wat meer afstand nemen....

6. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Laat je vriend in het vervolg lekker alleen naar haar toe gaan.
    Als ze dan vraagt waar jullie zijn kan hij het haar gaan uitleggen.
    Als ze bij jullie is kan ze normaal en aardig doen en anders haar naar huis begeleiden en dit ook afstemmen me je vriend.
    Hij hoort voor jullie op te komen en dat kan ook op een nette m
    anier.

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ik zeg: afstand nemen en houden! Hier vrijwel de zelfde situatie. Onze zoon (haar 2e kleinkind) stelt niets voor en dr 1e kleinzoon en 3e opkomst (van haar eerste zoon en vriendin) zijn dr allesjes!

Wij kijken het nog even aan tot de na de geboorte van haar 3e kleinkind. Veranderd het niet, dan wordt het contact verbroken. Ik heb geen zin om straks mijn zoon uit te moeten leggen, dat oma hem niet "lief" genoeg vindt. En de andere kindjes van haar eerste zoon (en vriendin) wel.

8. Nescio

Nescio Niet meer actief

Helemaal eens met de dames boven me.
    Ze verandert blijkbaar niet, en als ze te beroerd is een patatje te halen voor jullie of een broodje te smeren, zijn jullie naar mijn mening niet écht welkom. Ik zou hier dus mijn conclusies uittrekken en gewoon niet meer naar haar toegaan. Ze klinkt verzuurd, verbitterd, en dan mag het de moeder van je vriend zijn, ze heeft een naar karakter als ik het zo lees en ik zou haar dus weg houden van je gezin. Ze doet jullie geen goed. Ik zou dus echt afstand nemen. Het zou mooi zijn als je vriend ook achter jullie zou staan. Want jullie vormen 1 gezin. Schoonmoeder wil daar blijkbaar niet echt een deel van zijn, nou, dan niet.

Zou bijna zeggen, opgeruimd staat netjes.

9. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    waarom ga je nog naar haar huis als ze toch al elke vrijdag bij jullie komt?
    Ik zou mijn zonen echt beschermen van zulke mensen.
    En als ik jullie was zal ik gewoon wat eten voordat jullie bij haar bezoek komen.

Wat een raar schoonmoeder is dat zeg..dat ze de lef heeft om zoiets te zeggen:S over je zonen etc..
    Vindt het nog erger dat je vriend niets van zegt van zo een opmerking. Ik zou me schamen als mijn moeder zo zou gedragen

10. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Als iemand zo over mijn kind zou praten ben ik daar snel klaar mee. Zou zelf even wat afstand nemen. Laat haar het maar eens voelen. Ze hoeft niet perse een oma voor je zoons te zijn maar kan ze wel respect behandelen. Enne vrijdags gewoon een keer niet koken.

11. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Als iemand mijn kinderen zo zou behandelen dan was die gene bij mij NIET meer welkom!

Jij moet je kindjes beschermen, en naar mijn mening betekend dat ook je je kinderen uit de buurt houden van mensen die ze slecht behandelen...

Is echt euk voor je zoons! Hoe ze zien dat hun als stront behandeld worden en hun zusje niet! Ook voor zusje is dit echt niet goed om mee te maken...
    Wat denk je dat je kindjes straks denken, die denken dat ze minder zijn dan anderen (minder dan zusje en nichtje )..
    Jij bent de enige die dit veranderen kan!

Dus! Of je sm en sz behandelen alle kids het zelfde, of geen contact meer... Jij en vooral je man moeten aan de kinderen denken en niet aan jullie (hem) zelf!!!

12. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    het klonk gewoon zo bekend..
    ik denk dat je in deze emotioneel afstand zult moeten nemen. en verder die mensen in hun sop laten gaar koken. je verplichte dingetje doen. en verder klaar. desnoods zelf eten mee nemen naar je sch-ma en geen moeite meer doen.

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Als je al gaat zou ik in ieder geval zelf eten meenemen voor je kinderen. Persoonlijk zou ik zelf niet gaan als (een deel van) mijn kinderen niet welkom zoudens zijn. Dan gaat JuJuman maar lekker in zijn eentje. Als hij geluk heeft smeer ik dan een boterham voor hem om mee te nemen. ;)

Zuur hoor, je hebt het niet getroffen :(

14. ecl

ecl Niet meer actief

:$ Wauw............moet even mijn onderkaak van de grond rapen..........wauw.
    Er komen heel veel woorden in me op, maar die zijn niet oké om ze hier te plaatsen!
    Sorry maar dit is voor mij reden genoeg om die vrouw is even heel duidelijk te vertellen wat ik van haar vindt en vooral van haar acties. En daarna is het weg gaan om nooit meer terug te komen!
    Is ze helemaal van de pot gerukt:x
    Meis, zou je 2 zoontjes in bescherming nemen en haar lekker ver uit hun buurt houden.
    Arme mannetjes verdienen het helemaal niet om zo onbelangrijk gevonden te worden door mensen die de laatste zouden moeten zijn die dit doen(ouder en oma). Goh dat zal jouw wel aan het hart gaan zeg.....:(

Van haar kleindochter, je nichtje geloof ik, tsja het is heel frustrerend.....maar eigenlijk ook heel zielig voor haar.
    Ik hoop voor haar dat ze strx(als ze wat ouder is), haar voetjes op de grond kan houden en ze zelf goede normen en waarden zich eigen kan maken. Van haar moeder, maar vooral oma, zal ze dat niet leren!(natuurlijk is mijn bericht/mening gebasseerd op wat jij verteld)

15. ecl

ecl Niet meer actief

Helemaal mee eens!

16. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg

dit is dus precies hetzelfde wat ik tegen mijn vriend heb gezegd

heb zelf al gevoelsmatig meer afstand genomen na deze uitspraak

heb het vanavond nog met mijn vriend erover gehad...en gezegd dat ik voorlopig even geen zin (meer) heb om zijn moeder,zus en nichtje te zien!!
    als ze vragen waarom niet zal ik ze eens haarfijn uitleggen WAAROM!

17. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hihihi en dan laat ik ze de reacties hier eens lezen ghegheghe;)

18. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    nou tis niet alleen oma,want die zegt tenminste nog wel iets als ze stout is (dus in haar eentje stout,dus geen ruzie met me kids ofzo,want dan heeft ze nooit schuld)
    dr eigen moeder (zus van me vriend dus) zegt helemaaaaal niks!!!die troost dr alleen maar en zit wat dom te kijken...

dat mensen zo over me kids denken gaat me ook vreselijk aan me hart!!
    ze hebben al een k*t jeugd gehad ivm een geweldadige ex...veel en zwaar huiselijk geweld (gelukkkig niet hun vader en geen kids mee) en nu dit...nee dit verdienen ze niet.....ze verdienen het JUIST om veel liefde te krijgen!!!
    en niet om wéér afgewezen te worden door iemand !:(

19. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    owja iemand zei iets over eten voor je erheen gaat!!
    nou de afgelopen keren (2x)zorgden we dat we een gevulde maag hadden voor we gingen hihi
    maarja je zit er maar wat te zitten....en zitten ...en zitten pfff....en ja dan heb je zo weer honger haha

20. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik zou radicaal kappen met dat horrormens!

wat manlief doet, moet hij weten, maar mij en alle kinderen krijgen zij en verdere schoonfamilie niet meer te zien, dus ook je dochter niet
    sm hoeft dus ook niet meer op vrijdag langs te komen.

wat iemand eerder zei, als je hiermee door blijft gaan, zullen jouw zoons over een tijd (of misschien nu al) hun zusje kwalijk nemen dat zij wel gewenst is en haar broers niet en dan zijn de rapen gaar want dan komen waarschijnlijk de pesterijtjes tussen je eigen kinderen. Dat begint misschien onschuldig, maar pas er mee op dat dit niet uit de hand gaat lopen.

Kies voor je gezinnetje en geef ze al je energie die je nu verspilt aan het geirriteer aan schoonloeder en co.
    Je kinderen zullen vast ook gemerkt hebben dat dit je heel hoog zit en willen je liever gelukkig en vooral blij zien dan zo opgefokt.;)

Deel Deze Pagina