Denk dat bij haar zowat zelfde is als bij m'n ex: "ik kan toch niet gaan kiezen tussen u of mijn ma? het is wel m'n moeder hé" (terwijl hij er zelf vaak ruzie mee had. kan je dus helemaal niet volgen dergelijke types) En ook vaak zeggen dat het niet zo erg is (minimaliseren) en soms zei ie dat hij er wel eens wat van zou zeggen, maar dat gebeurt dan toch niet omdat ze gewoon z'n brein wissen daar had ik de indruk. Ex was heel anders als ie tijdje niet bij z'n ouders was geweest. Ging hij wel, dan ging het weer helemaal de mist in thuis.
Ik persoonlijk zou daar niet mee kunnen omgaan dan.... Als kerel hoor je voor je gezin te kiezen als je eigen moeder zo is
Dat heb ik dan ook gedaan, in zijn plaats Gekozen voor mezelf en m'n zoontje! Na een tijd word je dat idd grondig beu!
Ik vind je vriend eerlijk gezegd wel een enorme slappe hap. Beetje kerel gaat daar toch eens goed tegenin. Snap echt dat dit voor jouw en je kinderen heel vervelend is,en zou haar eens flink de waarheid zeggen en er gewoon ff niet meer heen gaan. En als ze vrijdags langskomt ook echt helemaal niks op tafel zetten. Hier een sm die er ook wel beetje handje van heeft om het constant over kinderen van dochter te hebben.kan het nooit laten om te zeggen dat ik er dan wel weer klaar mee ben. Hoop echt dat het snel beter gaat.
Ik ben na pagina 1 gestopt met lezen... Eerst een reactie Maar meisje... waarom steek je er nog energie in? Kies voor jezelf en je gezin, zorg voor jou geluk. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het haar iets zou uitmaken of je wel of niet komt.... De moeder van mijn man is ook een heks van een vrouw. Na geboorte van mijn 1e heb ik heel hard gezegd dat ik mijn man en kind moet beschermen tegen al het slechte... en daar hoort zij voor mij ook bij. Wij hebben haar ook al 3 jaar niet gesproken. Tot op de dag van vandaag zijn wij zo blij met die beslissing. Het geeft zoveel rust... vooral tussen mij en mijn man. Ik weet niet of jij of je kinderen er met plezier heen gaan, maar als dat niet zo is zou ik er toch eens over gaan nadenken.... Waarom zou je iets doen waar je je niet goed bij voelt? Je hebt een keuze....
dit had ik ook gedaan! maar soms kan ik ook zo moe worden, van het 'makkelijke' gedrag van mannen. (of dat ze dit soort dingen niet zien of niet willen zien.. geen idee)
Uiteraard, mijn zoontje gaat voor alles! En liever geen oma dan ipv een oma die hem of mij niet wil. Maar in principe moet de man zelf ook voor zijn gezin kiezen! En dat was hier niet het geval, sja, spijtig voor hem. Hij zit nu (meer dan een jaar later) nog ooit te zeggen dat ie het graag weer had als vroeger, nu beseft ie pas dat ie z'n kind amper nog zal zien en dat die zal opgroeien in een ander gezin, met een andere "papa" dan hemzelf. Sja, kan ik niet aan doen, heb hem vaak genoeg aangegeven dat het niet zo verder kon. Als hij daar geen gehoor aan geeft, spijtig dan, maar ik blijf geen energie steken in dingen die 't niet waard zijn, en waar tenslotte mijn kind onder lijdt! Smnee: Geen idee of ze 't bewust niet willen zien, zelfs na verschillende keren (maanden!!) aanhalen dat het fout gaat zo.
Ja naar mijn mening heb je hetngoed gedaan...! Jullie beiden verdienen iemand die voor de volle 100% voor jullie gaat toch!
Mijn vader heeft het slechte gedrag ook niet geaccepteerd van zijn moeder en dat heeft ons de gehele familie gekost. Ze weten zelfs niet dat ik een zoontje nu heb. De prijs kan soms heel erg groot zijn.
Ja dat vind ik ook! En deze gaat er echt volledig voor! Stuurde hem gisteravond smsje dat zoontje ziek was en had overgegeven, 2min later belde hij al (terwijl hij aan't werk was!) om te vragen hoe het met zoontje ging! Dat zou m'n ex dus nooit doen !!!!
Ja had nooit gedacht dat het bestond Op den duur raak je in een "alle mannen zijn de zelfde kl*tzakken" fase, maar daar ben ik godzijdank uitgeraakt (dankzij m'n grote liefde )
Goedzo....zelf heb ik ook zo'n topper! En ben natuurlijk ontzettend blij maar ook is het eigenlijk,vanzelfsprekend dat een man/ vader zo is
Ts, belachelijk dat jouw sm zo reageert naar je zoons toe. Jammer dat je man niet meer voor ze opkomt, hij heeft ze tenslotte ook volledig geaccepteerd neem ik aan? Misschien als ze bij jullie komt, precies genoeg voor jullie op tafel zetten en dan zeggen dat jullie niet meer hebben voor haar omdat jullie anders zelf te kort komen?? Is misschien lullig ook voor je man maar misschien voelt ze dan hoe vervelend het is om niks te krijgen. Als je nog naar haar toegaat met je kids en ze weer niks heeft om te eten. Neem gewoon zelf eten mee naar haar toe voor jou je kids en je man, misschien schaamt ze zich dan rot omdat ze zelf niks aanbied?? Zeker als je het daar gaat staan klaarmaken of zo kant en klaar kan neer zetten. Oh ja en niet voor haar wat extra's meenemen natuurlijk. Zelf zou ik het duidelijk laten merken dat je niet gediend ben van haar opmerkingen naar je zoons toe. Kan je niet eens een keer een opmerking maken naar haar toe als ze wat van je wilt zo van waarom zou ik je bent toch niks van mij??? Misschien voelt ze dan eens hoe het is als mensen zo reageren naar anderen toe? En ja als haar andere kleindochter (het lievelingetje) iets uitspookt en jou kinderen er voor opdraaien, ik zou na al die keren achter de waarheid komen en dan echt excuses eisen, zo niet dat ga je weg totdat er excuses zijn en hoeft ze in de tussentijd ook echt niet langs te komen totdat ze haar excuses heeft aangeboden. Moet wel zeggen lijkt me moeilijk voor je man, zeker als je er niet goed tegen kan om tussen twee vuren in te zitten. Vind wel dat hij voor jouw kinderen en zijn dochter moet kunnen opkomen. pfff ben nooit zo goed hierin zeg vaak verkeerde dingen
nou meid je verwoord het prima hoor en geeft goede adviezen ik reageer later ff uitgebreider....ons meisje is net wakker geworden...ga ff naar dr toe ze heeft gisteren dr prikjes gehad