weer een schoonmoeder topic

Discussie in 'De lounge' gestart door chipje, 18 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    Meiden bedankt voor jullie kijk hierop indd waarom moeite doen als zei geen moeite doet voor dr kleinzoon.
    Ik vind t wel altijd jammer als er ruzie is met 1 iemand je dan gelijk heel dat gezin niet meer ziet. Schoonvader heb ik nooit wat mee gehad maar zelf hij laat een half jaar niks meer van zich zelf horen terwijl wij meerdere malen geprobeerd hebben contact te leggen en ook aangegeven dat hij altijd langs kan komen. Maar hij trekt liever partij dan dat hij ze kleinzoon kan zien.
    Ik ben eruit voor mij is het klaar!

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik ben misschien een 'bitch' of hard, maar het zou me echt geen ene moer schelen. Hoe meer je je er iets van aantrekt hoe leuker ze het vindt. Ik heb namelijk 1 principe: ik laat me noooooooooooit kennen. Belt ze niet? Lekker belangrijk! Wilt ze niet oppassen? Dan hoeft ze dat nooit meer te doen.
    Krijg je een sneer? Dan krijgt ze 20 steken onder water.

Ik zou dus alle 2 m'n middelvingers opsteken naar d'r

3. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    Ik ben normaal ook heel hard.
    Maar dan ben ik bezig voor mijn zoontje ze verjaardag en dan vraag ik me schoonzusje of ze die datum zou kunnen....en dan gewoon geen reactie krijgen dan denk ik serieus heb ik nu alles gedaan?
    Ik maar een appje er achter aan gestuurd of ze t zsm kan laten weten omdat er gereserveerd moet worden en dan gewoon nog steeds geen reactie krijgen maar het wel lezen.

4. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik zou ze in dat geval helemaal niet uitnodigen.
    Ik begrijp dat je graag een oma en tante voor je zoontje wil, maar dat moet dan wel van 2 kanten komen. Je zoontje heeft niets aan mensen die niet geïnteresseerd in hem zijn.
    Ik had dat mens allang geblocked

Probeer het maar! Zwijg die mensen eens dood.
    Ze komen vanzelf

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Weet je wat het ook vaak is..l je wilt he gewoon goed doen... Maar als je dan eens wat beter kijkt wie eigenlijk alle moeite doet ben jij dat alleen..

Je hebt best gedaan en willen ze zelf geen moeite doen voor jullie dan niet toch?

Je hoeft niemand achter hun reet aan te rennen of ze aub contact willen houden met hun neef en kleinkind. Dat zou vanzelfsprekend moeten zijn en niet afgedwongen.

Kies voor jezelf en je gezin en laat je niet zo behandelen door ze

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Je kunt je zoontje beter uitleggen en leren, dat hij van die oma niet zoveel hoeft te verwachten. Als ze er is, dan is het leuk, maar dat deze oma gewoon niet zo vaak kan of wil komen. En dat dat ook niet erg is.
    Kindjes van deze leeftijd snappen meer dan je denkt. En als puntje bij paaltje komt, is het niet meer van verwachtingsmanagement.

7. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    100% mee eens het is graag of niet vervelend voor het kind ??ja maar die went daaraan en weet niet beter en zou hun ook niet als oma of tante zien maar als mensen die hij ook kent of de mama van papa en de zus van papa geen reactie is geen intresse deur dicht gooien en lekker uitlaten zoeken is misschien nu moeilijk voor je maar dat went heel snel het is gelukkig niet jouw moeder :Dvervelend voor je man maar als hij zijn mond houd weet jij ook niet hoe hij er overdenkt en wat hij voelt
    geniet gewoon van de mensen die er wel zijn en jouw moeder zal zijn lieveingsoma zijn dat steekt je sm straks meer dan het jouw nu doet :D

8. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Ik weet niet, maar ik vind schoonzusje in dit verhaal ook maar een schijnheil. Alles meteen doorbrieven. Hoe kinderachtig is dat?

9. Toetie froetie

Toetie froetie Niet meer actief

Sorry ts ik heb waarschijnlijk iets te snel gelezen.
    Maar wat je alsnog kan doen is voor de laatste keer met haar praten en haar uitleggen hoe of wat.
    En dat je het eigenlijk zat bent om telkens de gene te zijn die contact opneemt.
    Praat er ook met je man over en als er daarna nog geen verbetering inzitten tja dan heeft ze het er zelf naar gemaakt.

10. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Ik zou het contact helemaal verbreken, mijn zoon kent zijn andere oma (mijn moeder) ook niet, ze doet ook totaal geen moeite voor hem, stuurt geen kaartje met zijn verjaardag etc.. Ik ben er klaar mee met haar :) (Nou spelen er ook wel andere dingen hoor, maar dat zij totaal geen interesse toont naar haar kleinkinderen is een van die dingen)

11. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan me goed voorstellen dat jij er klaar mee bent en ik vind het van heel veel karakter getuigen dat je je zoontje niet bij haar wil weghouden.
    De bal ligt nu bij haar, laat haar het initiatief maar nemen.

Deel Deze Pagina