Ik ben op zoek naar leuke speelfilms of tekenfilms voor Justin. Walt Disney (de oudere films heeft ie hiervan allemaal al) die boeien m niet zo. Wat ie bijv. leuk vind is Ice Age of Shrek. Heeft er iemand nog leuke tips voor mij?
Kikkerdril? Echte film, geen animatie maar wel leuk En hier ook gek op "platvoet en zijn vriendjes" En ik zou eens zoeken op pixar. Dat is net even wat minder zoetig dan Disney.
pieter post, molletje, finding nemo, de kleine ijsbeer, een natuurfilm. Ik neem ook wel eens wat op van tv bijvoorbeeld het circus van Monte Carlo.
Jelle vind alle Pixar films wel leuk, maar Wall-E (over een superschattig opruim robotje in de verre toekomst) en UP (over een chagrijnige ouwe man die ballonnen aan zijn huis bind en daarmee naar Zuid Amerika vliegt) steken er met kop en schouders bovenuit! Edit: O ja, en Monsters en Co is ook leuk. En het mooie van al die films is dat ze voor mama ook nog goed te pruimen zijn...
Hier een stukje jonger, maar helemaal gek op Phineas and Ferb.. En wij vinden het zelfs nog best leuk om te kijken, dus ik kan me voorstellen dat een jongen van 5 dit ook wel leuk kan vinden. Er is een film van, maar vooral de hele serie is leuk om te volgen. Wij kijken hem regelmatig via Youtube.