weer een stapje verder

Discussie in 'Adoptie en pleegzorg' gestart door mama1977, 26 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama1977

mama1977 Actief lid

23 jun 2009
    356
    0
    0
    limburg
    hoi allemaal,

gauw even een update van mij. hoewel er niet veel mensen hier zitten die al wat verder in het traject zitten wil ik jullie toch ons nieuws niet onthouden. Wij zijn nl gisteren (onverwacht snel) op intakegesprek geweest bij Kind en Toekomst onze vergunninghouder.

na een 2 uur durend gesprek zijn we nu zover dat we gaan voor een SN kindje uit Lesotho minimaal 2 jaar jonger dan onze uk. We moeten een heleboel paperassen gaan verzamelen en zodra dat compleet is wordt alles vertaald en opgestuurd naar Lesotho, daarna begint het grote wachten op een voorstel.

hoe gaat het bij jullie allemaal, iedereen al ingepland voor de VIA's?? en al wat ingelezen......

tot zover

grtjs
    mama1977

2. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Hoi mama 1977, wat fijn voor jullie dat de intake geweest is! Je schrijft dat het voor jullie onverwachts snel kwam, maar duurt het altijd zo'n 8 maanden dan voor je op intake mag? Ik vind het namelijk nogal lang duren, maar ja ik sta ook pas in het begin en ben bezig met de via cursus dus ben nog niet zo heel ervaren in adoptie land. Dat het allemaal lang duurt is zeker haha. Weer een stapje dichterbij voor jullie naar een kindje uit Lesotho. Hoe lang duurt het gemiddeld denk je voor jullie een voorstel krijgen? Spannend, nu alle papierwerk en documenten bij elkaar krijgen , ook een heel werk of niet. En dan ben je adoptie zwanger als je papieren in Lesotho liggen , hoe spannend is dat.

Groetjes HErma

Deel Deze Pagina