hoi hoi ik hoorde ongeveer 2 weken geleden dat ik een leeg vruchtzakje had maar nu moet ik morgen weer komen om te kijken of alles goed is maar als het nu niet goed geweest zou zijn he was ik dan ook zo misselijk geworden de laatste 2 weken gaan die hormonen dan door zeg maar weet wel dat het vruchtzakje dan door groeit maar als er niets in zit kan het hormoon toch ook niet doorgaan heb nog onwijs zere boobs en verder nog geen druppel bloed gehad en ook geen gekke krampen ja alleen van mijn darmen heel erg last en heeeeel mega moe en misselijk als het dus niet goed zou geweest zijn had ik dit tocch ook niets liefs mij wie weet hier antwoord op
Ook een leeg vruchtzakje nestelt in. Hierdoor voel je je zwanger en stijgt inderdaad je hCG hormoon. Je moet terugkomen om te kijken of het weg is denk ik? Zo niet, dan gaan ze je denk ik een beetje helpen. Je verhaal is erg onduidelijk...misschien kan je de volgende keer hier en daar een punt zetten? Elmo
hoi hoi nee ze gaan kijken of het goed is. want eerst was ik 5,3week toen ik voor het eerst ging. en nu ben ik dan ongeveer 7.3 week dus kijken als er wat in zit. maar in ieder geval bedankt. liefs mij
Bij 5.3 wk hadden ze volgens mij al kunnen zien of er wat in zat hoor..... Maar je zei toch dat er een leeg vruchtzakje te zien was? Sorry als je verkeer begrijp hoor. Elmo
ik snap het denk ik wel hoor. Ik denk dat ze ook vruchtzakje zagen, maar nog geen beebje. Dats is anders dan een leeg vruchtzakje, dan weten ze het "zeker" zeg maar. (tenminste, zo heb ik het begrepen). En met 5.4 weken zou het idd kunnen dat ze nog geen beebje zien, en met ruim 7 weken moet het toch echt wel. Dusss.. erg spannend en ik hoop dat je morgen een hartje ziet kloppen. Daarnaast zegt het wel of niet hebben van symptomen of klachten helaas niet zoveel Liefss, Taliaa
Wat ik begrijp is dat het inderdaad best kan dat ze morgen wel iets zullen zien maar misschien ook niet. Ik denk dat je toch het beste de dag van morgen even kan afwachten. Het is moeilijk voor een paar leken op dit forum om hier iets zinnigs over te zeggen. Wij duimen hier voor je en hopen op het beste! Laat je wat van je horen? Veel geluk!